acke_vc Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 asså på vercetti estate har jag redan dödat han andra gubben och gjort alla uppdrag jag kan hitta men ändå står ett stort v fortfarande kvar på kartan , ska det göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 Hmm? Det ska vara ett stort V på kartan Det är ju Vercetii Estate, och man är ju Vercetti......Nu är det ditt ställe, likadant som ett gömställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acke_vc Skrivet 28 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 okej . . AHH!!! jag får spel , jag har inte tillräckligt med pengar för att köpa printworks.. jag har 50000 och det kostar 70000 nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Det stora V:et ska vara där för att du får pengar där... Så kommer det bli på alla ställen du klarar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts