Jump to content

Wheelchair

Recommended Posts

Guest Cyper
Ja, sen när CJ går fram till honom så bjuder Leatherface CJ på Burger Shot.

Kan någon märka ut på en karta vart rullstolen är eller vart detta "palomino creek" ligger?

Ska pröva det, leatherface vill nog ha en varmkorv istället. Ska pröva detta, ska köra ner en korvbil till brygan och vänta. ;)

Jag har bara hört att leatherface kan finnas där, det stog på nån hemsida. Sågvärket och i Palomino Creek (stranden) Säger inte att det är sant. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Ja, men jag tror inte på att han ska vara vid rullstolen. Jag har varit där då det regnade, och det satt ingen där då. Fast det kanske måste vara där en speciell tid/dag. Har haft funderingar på ett man kanske bara kan se dessa konstiga saker en några/nån speciell månad. Eftersom ps2;an vet tid,datum, och månad. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men jag tror inte på att han ska vara vid rullstolen. Jag har varit där då det regnade, och det satt ingen där då. Fast det kanske måste vara där en speciell tid/dag. Har haft funderingar på ett man kanske bara kan se dessa konstiga saker en några/nån speciell månad. Eftersom ps2;an vet tid,datum, och månad. :shifty:

Det är sant borde va så..dom nyare och bättre spelen har nått sånt system att ps2an känner av coolt att veta exakt när de händer såfall kan man ju bara ställa om ps2ans datum och tid :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Ja, jag tror att dom övernaturliga sakerna i SA kanske bara händer en viss månad eller nåt sånt. Vem vet. :shifty:

Edit: En på det här forumet har påstås sig hört en röst nere vid brygan på natten.

Jag har en bild då en gubbe står nere vid brygan, den bilden hittade jag före fusket ''Rekrytera vem som hälst'' kom ut.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor