Jump to content

Persson har talat!

SlewME
 Share

Recommended Posts

Haha, nu har Persson lovat att det skall bli billigare att gå hos tandläkaren nästa år om sossarna vinner. Själv tror jag att detta är en ren lögn men alla gammla tanter och gubbar här i Sverige går på hans "erbjudanden" varje år.

Om det nu blir sänkta tandläkar kostnader så höjar man skatten istället eller något annat. Vad tror du?

Han bluffar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.det finns inget en människa kan göra för att förtjäna en sådan lön B)

jag tycker det borde finnas nån lag som reglerar folks löner så ingen tjänar mer än 20000 eller nått.. medborgarlön ska finnas oxå B)

20000 kommer man inte långt på med denna höga skatt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tor att det kan bli av men de kommer ju defenetivt höja någon annan avgift eller skatt... Det gör dom alltid. Och folk tror samhället blir bättre fast det är kvar på samma nivå, tycker det är så jävla stört... -_-

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, nu har Persson lovat att det skall bli billigare att gå hos tandläkaren nästa år om sossarna vinner. Själv tror jag att detta är en ren lögn men alla gammla tanter och gubbar här i Sverige går på hans "erbjudanden" varje år.

Om det nu blir sänkta tandläkar kostnader så höjar man skatten istället eller något annat. Vad tror du?

Han bluffar!

Det har jag nog svårt att trå att han bluffar. Om han bluffar så så kommer dom ju inte lita på honom mer. visst man kan göra det diskret och så men då kommer ju uppdrag granskning och snokar (-_-).

det är ju klart att dom kommer höja skatten eller så kanske dom kommer ta en liten slant av biltullarna som kommer sättas upp i stan, vem vet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.bra betalt är en sak.. 100000kr/månad är en annan.. det är ju en helt absurd siffra..

Du, det är en skammlig lön i jämförelse med andra statsledare! Skamlig lön för en så hög position överhuvudtaget! Visste du t.ex att Volvo- chefen tjänar 2 miljoner kronor/månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du, det är en skammlig lön i jämförelse med andra statsledare! Skamlig lön för en så hög position överhuvudtaget! Visste du t.ex att Volvo- chefen tjänar 2 miljoner kronor/månaden.

Göran skall inte tjäna mer, Thats it!

Volvo chefen gör iaf något vettigt åt folket, det gör inte Göran!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor