SlewME Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Haha, nu har Persson lovat att det skall bli billigare att gå hos tandläkaren nästa år om sossarna vinner. Själv tror jag att detta är en ren lögn men alla gammla tanter och gubbar här i Sverige går på hans "erbjudanden" varje år. Om det nu blir sänkta tandläkar kostnader så höjar man skatten istället eller något annat. Vad tror du? Han bluffar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Poll? Klart han bluffar! Han har typ lovat att dra tillbaka sig för 15 år den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Göran Persson skulle aldrig göra så, ju billigare det är desto mindre pengar får han. Nej skulle aldrig tänka mig det där Redigerad 1 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Göran Persson skulle aldrig göra så, ju billigare det är desto mindre pengar får han. Nej skulle aldrig tänka mig det där Faktum är att Persson inte får så bra lön för hans "roll". Det är bara ett rykte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Faktum är att Persson inte får så bra lön för hans "roll". Det är bara ett rykte. 100.000 kr /månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) 100.000 kr /månaden Finns folk som får betydligt mer än han som inte har samma roll som han. Iof, vad gör han som är så ansträngande .. Öser på oss över 18 massa skatter och skit. Redigerad 1 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) .det finns inget en människa kan göra för att förtjäna en sådan lön jag tycker det borde finnas nån lag som reglerar folks löner så ingen tjänar mer än 20000 eller nått.. medborgarlön ska finnas oxå Redigerad 1 maj, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 .det finns inget en människa kan göra för att förtjäna en sådan lön jag tycker det borde finnas nån lag som reglerar folks löner så ingen tjänar mer än 20000 eller nått.. medborgarlön ska finnas oxå 20000 kommer man inte långt på med denna höga skatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Finns folk som får betydligt mer än han som inte har samma roll som han. Iof, vad gör han som är så ansträngande .. Öser på oss över 18 massa skatter och skit. För honom är det väl ansträngande att ens gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Jag tor att det kan bli av men de kommer ju defenetivt höja någon annan avgift eller skatt... Det gör dom alltid. Och folk tror samhället blir bättre fast det är kvar på samma nivå, tycker det är så jävla stört... Redigerad 1 maj, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 .det finns inget en människa kan göra för att förtjäna en sådan lön jag tycker det borde finnas nån lag som reglerar folks löner så ingen tjänar mer än 20000 eller nått.. medborgarlön ska finnas oxå Man tjänar helt enkelt vad man förtjänar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Man tjänar helt enkelt vad man förtjänar! Och du tror Göran förtjänar 100.000 i månaden? Ledsen, men då är du korkad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Haha, nu har Persson lovat att det skall bli billigare att gå hos tandläkaren nästa år om sossarna vinner. Själv tror jag att detta är en ren lögn men alla gammla tanter och gubbar här i Sverige går på hans "erbjudanden" varje år. Om det nu blir sänkta tandläkar kostnader så höjar man skatten istället eller något annat. Vad tror du? Han bluffar! Det har jag nog svårt att trå att han bluffar. Om han bluffar så så kommer dom ju inte lita på honom mer. visst man kan göra det diskret och så men då kommer ju uppdrag granskning och snokar (). det är ju klart att dom kommer höja skatten eller så kanske dom kommer ta en liten slant av biltullarna som kommer sättas upp i stan, vem vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 "Trygghet och Solidaritet" HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Och du tror Göran förtjänar 100.000 i månaden? Ledsen, men då är du korkad. Du lär vara rätt korkad som tror det är enkelt att vara statsminister! Jag är defenetivt inte sosse, men jag tycker alltid att en statschef ska ha bra betalt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Person är lika fet och dryg som nivea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag är defenetivt inte sosse, men jag tycker alltid att en statschef ska ha bra betalt! .bra betalt är en sak.. 100000kr/månad är en annan.. det är ju en helt absurd siffra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 1,2 Miljoner/år.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 .bra betalt är en sak.. 100000kr/månad är en annan.. det är ju en helt absurd siffra.. Du, det är en skammlig lön i jämförelse med andra statsledare! Skamlig lön för en så hög position överhuvudtaget! Visste du t.ex att Volvo- chefen tjänar 2 miljoner kronor/månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Du, det är en skammlig lön i jämförelse med andra statsledare! Skamlig lön för en så hög position överhuvudtaget! Visste du t.ex att Volvo- chefen tjänar 2 miljoner kronor/månaden. Göran skall inte tjäna mer, Thats it! Volvo chefen gör iaf något vettigt åt folket, det gör inte Göran! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts