FoxtroT Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Finns fordonen: Dune, Bus, FBI truck och S.W.A.T. ? har nämligen aldrig sett dom! Och om nån av dom finns kan ni säga var dom finns, om ni vet!? Tacksam för svar Redigerad 1 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Finns fordonen: Dune, Bus, FBI truck och S.W.A.T. ? har nämligen aldrig sett dom! Och om nån av dom finns kan ni säga var dom finns, om ni vet!? Tacksam för svar Dune får du efter du har klarat arenauppdraget Kickstart i Blackfield (LV) Bus har jag sett någon gång åka förbi vid flygplatsen i San Fierro FBI Truck får du bara genom Action Replay och Gameshark och sånt SWAT får du också bara genom Gameshark och sånt, men vid uppdraget End Of The Line kör man den så ta den till närmsta garaget så har du den föralltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Dune får du efter du har klarat arenauppdraget Kickstart i Blackfield (LV) Bus har jag sett någon gång åka förbi vid flygplatsen i San Fierro FBI Truck får du bara genom Action Replay och Gameshark och sånt SWAT får du också bara genom Gameshark och sånt, men vid uppdraget End Of The Line kör man den så ta den till närmsta garaget så har du den föralltid Okej Thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 SWAT får du också bara genom Gameshark och sånt, men vid uppdraget End Of The Line kör man den så ta den till närmsta garaget så har du den föralltid Ja den finns kvar i ditt garage föralltid så länge porten är stängd. Men så fort du öppnar garageporten så går den upp i rök! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Ja den finns kvar i ditt garage föralltid så länge porten är stängd. Men så fort du öppnar garageporten så går den upp i rök! .det är bara så för vissa . jag har en i mitt garage som har stått där väldigt länge . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Ja den finns kvar i ditt garage föralltid så länge porten är stängd. Men så fort du öppnar garageporten så går den upp i rök! Det har jag faktist inte märkt av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 jag har en i mitt garage som har stått där väldigt länge Använder du den inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Ja den finns kvar i ditt garage föralltid så länge porten är stängd. Men så fort du öppnar garageporten så går den upp i rök! :'( Så jävla dåligt.. Tror Rockstar att vi tycker spelet är dåligt om man kan ha den när man vill typ eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Men hallå? är det inte bara att få så många stjärnor som det krävs för att swatbussen och fbi bilen ska komma och så snor man den efter att ha dödat poliserna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Men hallå? är det inte bara att få så många stjärnor som det krävs för att swatbussen och fbi bilen ska komma och så snor man den efter att ha dödat poliserna?? Nej, det går inte. Fixar man den inte genom End of the line så krävs Action Replay eller liknande för att få fram de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Men hallå? är det inte bara att få så många stjärnor som det krävs för att swatbussen och fbi bilen ska komma och så snor man den efter att ha dödat poliserna?? Den ända bilen som SWAT teamet använder kallas Enforcer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Vad är Dune för nåt?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Det är ett bygg arbets fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Vad är Dune för nåt?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 En raceing-lastbil helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts