Stora_tomtefar Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Bara en snabb grej; min dator påstår sig endast ha 128 Mb ram, men det står på kortet att det ska vara 256 Mb. Varför, och hur kan jag fixa det? Ska man ändra något i BIOS, för jag läste att man ska ändra något med processorn också, men eftersom jag inte fattade hur så sket jag i båda två. Var det dumt gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Bara en snabb grej; min dator påstår sig endast ha 128 Mb ram, men det står på kortet att det ska vara 256 Mb. Varför, och hur kan jag fixa det? Ska man ändra något i BIOS, för jag läste att man ska ändra något med processorn också, men eftersom jag inte fattade hur så sket jag i båda två. Var det dumt gjort? Jag har 480 Mb ram.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Jag har 480 Mb ram.... So? http://img56.echo.cx/img56/3715/lollll7sd.jpg Redigerad 1 maj, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Alltså ta inte illa upp men ni svarar inte snubbens fråga, ni bara flashar... Har dessutom samma problem som tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 So? http://img56.echo.cx/img56/3715/lollll7sd.jpg Ehm, jag har 1536 mb, dessutom är det inte heller ovanligt med över 2gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Tillhör ej detta, men på mitt grafikkort står det att det är 34 mb, men det var 4 innan jag formaterade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag hade samma problem när jag skulle starta Warcraft: The Frozen Throne. Jag höjde det viretuella minnet genom att ändra det på Systeminformation. Jag har en Mac men det borde vara likadant på en PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag hade samma problem när jag skulle starta Warcraft: The Frozen Throne. Jag höjde det viretuella minnet genom att ändra det på Systeminformation. Jag har en Mac men det borde vara likadant på en PC Ursäkta, men jag glömde att den här tråden fanns :"> Hur gjorde du då? Förklara är du snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag hade samma problem med min gamla data det var något att datan bara läste ena sidan av kortet så d blev 128 istället för 256mb så jag bytte kortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Stackare! Vad har ni för datorer egentligen? Kolla min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Stackare! Vad har ni för datorer egentligen? Kolla min... Ännu trökigare än dig. Inte fan är den exakt på 5000 mb ram eller, eftersom 2000mbram egentligen är 2048.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Stackare! Vad har ni för datorer egentligen? Kolla min... Zuck.. Den var riktigt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Äsch... datorn avrundar... Den finns en funktion som heter "Round-the-f***ing-off" i kontrollpanelen, precis vid MS-Sam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Stackare! Vad har ni för datorer egentligen? Kolla min... Är det bara jag som är lite skeptisk här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Är det bara jag som är lite skeptisk här? Skeptisk? Man fattar ju direkt (sista inlägget inte inräknat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Skeptisk? Man fattar ju direkt (sista inlägget inte inräknat) Jaja... Pentium 7 är ju lite... Hrm... Du fattar, väl? Ingen som vill hjälpa mig med mitt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts