acke_vc Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 hej , jag undrar hur man kommer vidare på glass fabriken näer m,an har köpt den.. hur ska man göra, jag har försökt att leverera skitmycket glass , men inget händer ju ! hur ska man göra? snälla hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 hej , jag undrar hur man kommer vidare på glass fabriken näer m,an har köpt den.. hur ska man göra, jag har försökt att leverera skitmycket glass , men inget händer ju ! hur ska man göra? snälla hjälp! bara en sak som jag måste säga det är inte glass du säljer det är knark! det är därför polisen blir galen på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acke_vc Skrivet 28 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 jaha . . . jag har ändå klarat mkt nu . filmstudion . cubans. glassen. och mkt mer! fan va det med förstöra båtar är svårt! har inte klarat det än (hait9is uppdrag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts