SlewME Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Vad är det som tar så lång tid egentligen? Att kopira några filer brukar inte ta ett dygn, även om det ganska mycket...? Att få allt att fungera korret kan ta tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Att få allt att fungera korret kan ta tid. Man man kan väl få det att fungera korrekt först, och sen koppla om närverkssladden (eller vad man nu gör)? Sorry om jag är n00b på sånt här! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Att kopiera över filer osv tar bara några få timmar. Det som tar tid är att göra DNS-ändringar. All cache är bedrövlig, men jag förstår att det behövs. Jag minns att det vi förra serverbytet var en del som till och med fick vänta längre än 48h medan de flesta var klara redan innan 12h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Sidan var nere idag igen. Fan va gtasajtens servrar är konstiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts