Ace Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Ja varför är sidan nere så ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27259 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Kommer stänga ner en användare av servern imorgon. Loaden på servern är förskräcklig just nu. Att ha ca 5 mysql-anrop/sekund av typen UPDATE/INSERT/DELETE är väldigt tungt. Lägg sedan dit kanske 20-25 SELECT-anrop/sekund och servern börjar må dåligt. Detta av bara en användare... Så förhoppningsvis stabilare framöver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Kommer stänga ner en användare av servern imorgon. Loaden på servern är förskräcklig just nu. Att ha ca 5 mysql-anrop/sekund av typen UPDATE/INSERT/DELETE är väldigt tungt. Lägg sedan dit kanske 20-25 SELECT-anrop/sekund och servern börjar må dåligt. Detta av bara en användare... Jag förstår dig mycket väl... ...inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag förstår dig mycket väl... ...inte Databas frågor vettu. Ta bort/lägg till/ändra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Databas frågor vettu. Ta bort/lägg till/ändra Aha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Får man fråga vilken användare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Kommer stänga ner en användare av servern imorgon. Loaden på servern är förskräcklig just nu. Att ha ca 5 mysql-anrop/sekund av typen UPDATE/INSERT/DELETE är väldigt tungt. Lägg sedan dit kanske 20-25 SELECT-anrop/sekund och servern börjar må dåligt. Detta av bara en användare... Så förhoppningsvis stabilare framöver... Bra, det blev ganska irriterande. Eftersom att GtaSajten Forum är mitt liv så får jag alltid tråkigt när den är nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Redan mycket stabilare enligt graferna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 HEHE, kom först upp ett Error- meddelande när jag skulle kolla på den är topicen. Inroniskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Hur länge kommer det vara så här?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Hur länge kommer det vara så här?? Den 21:a April sa Hultenius att det skulle lösaas om några dar, eller vad det nu var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Va? Ni har väl inte fortfarande problem? I så fall måste det bero på något annat för servern har varit stabil och online i över 2 dygn nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Va? Ni har väl inte fortfarande problem? I så fall måste det bero på något annat för servern har varit stabil och online i över 2 dygn nu. Jag har faktist inte märkt på något problem det senaste dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Va? Ni har väl inte fortfarande problem? I så fall måste det bero på något annat för servern har varit stabil och online i över 2 dygn nu. Det hände en gång igår för mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Då måste det vara något fel på din internetanslutning? Har två servrara (en i USA och en i UK) som monitorerar servern en gång/minut dygnet runt och senaste utslaget var 2005-05-01 21:31. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Då måste det vara något fel på din internetanslutning? Har två servrara (en i USA och en i UK) som monitorerar servern en gång/minut dygnet runt och senaste utslaget var 2005-05-01 21:31. Skumt, för det händer bara på gtasajten. om jag t.ex går in på google så funkar det. det hände för mig nu kl. 10:31 när jag hade fått ett mail från en medlem från gtasajten, då kom MySQL. edit: MySQL igen kl. 10:40-10:42 Redigerad 6 maj, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Vad menar du med mysql? Detta => http://www.gtasajten.com/error_mysql.html ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Vad menar du med mysql? Detta => http://www.gtasajten.com/error_mysql.html ? .japp fast det kom upp när jag va i forumet. men det kan också bara stanna upp och tänka i 5 min. och sen så står det "sidan kan inte visas". det är olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Det meddandet kan inte dyka upp i forumet... Om det tar längre tid än 5-10 sekunder att ladda en sida bör du klicka på reload. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts