-Blackberry- Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Hej.. ja har nu klarat storyn.. men har råka fuska å spara så 100 % kan man glömma.. så nu e frågan.. ska ja modda mer eller spela MTA ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Man kan inte ha mods om man ska spela mta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Man kan inte ha mods om man ska spela mta Han vet inte vad han ska göra, modda eller spela MTA skrev han, och jag tycker du ska modda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Det är ett evigt tjafs om 100% tillsammans med fusk, om du har långt kvar till 100% kan det ju vara surt att försöka och till slut inte få 100, men om det är pyttelite kvar (exvis några HP, USJ eller Rampages) tycker jag du ska försöka klara det. Folk påstår att det inte går att klara efter fusk, andra säger att det bara är ett rykte. Jag skulle iaf försöka klara av alla 100%-punkter. Därefter modda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Blackberry- Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Ok.. det blev MTA iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Hur använder man MTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Hur man använder det? Kolla Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Det är ett evigt tjafs om 100% tillsammans med fusk, om du har långt kvar till 100% kan det ju vara surt att försöka och till slut inte få 100, men om det är pyttelite kvar (exvis några HP, USJ eller Rampages) tycker jag du ska försöka klara det. Folk påstår att det inte går att klara efter fusk, andra säger att det bara är ett rykte. Jag skulle iaf försöka klara av alla 100%-punkter. Därefter modda. Jag kan nästan bekräfta att det inte går att nå 100% om man fuskat. Efter jag gjorde exakt ALLT som skulle göras så hade jag bara 99%, eftersom jag hade fuskat innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag kan nästan bekräfta att det inte går att nå 100% om man fuskat. Efter jag gjorde exakt ALLT som skulle göras så hade jag bara 99%, eftersom jag hade fuskat innan. Jag har hört att man bara kan få 98 %om man fuskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag har hört att man bara kan få 98 %om man fuskar Så är inte fallet, jag fick 99% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag fuskade som en emu förut, lyckades ändå få 100%, på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag fuskade som en emu förut, lyckades ändå få 100%, på PS2. Okej, gällde PS2 även för mig. Då kan man alltså få 100% fast man fuskar, konstigt att inte jag fick det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Måste säga att det är väääldigt lustigt att vissa kan få det, andra inte. Undrar hur det verkligen är? Har R* sagt något överhuvudtaget om det? Offtopic: Diggar dina Gustaf serier Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts