Dee Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag har skapat denna tråd för att man ska kunna lägga upp bilder från Splintercell-serien. Roliga bilder och den bästa situationen i spelet. Jag kommer med mina bilder senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 1. Jag har för mig att det redan finns en Splinter Celltråd här nånstanns... 2. Det finns en "officiell" screenshottråd, posta dina bilder där istället, eftersom den här tråden troligtvis kommer räknas som 'spam' då det finns minst två tidigare trådar med ungefär samma innehåll. (Dock inte i samma tråd då utan det är delat på två.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag har inte det till datorn Men jag kan kanske fota med mobilen och sedan lägga upp dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Förlåt, det var inte meningen. Jag visste inte att det fanns en sån här tråd redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts