leftbehind Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Min var inatt!! jag ligger vägg i vägg med min morsa och väggen är papperstunn, vad tror ni jag hör? jag hade precis somnat sedan väcks jag av konstiga ljud (ska tilläggas att den nya pojkvännen sov över) jag förstår direkt vad detta är och jag får ligga 1 timme med lillfinghrarna i öronen för att inte spy så vad är eran då ? Ber om ursäkt fall ja frågar, men är du gay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Ber om ursäkt fall ja frågar, men är du gay? Gay? det är inte precis så att man vill ligga och höra på sin egna morsa in action... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Nej. Men eftersom du sa: (ska tilläggas att den nya pojkvännen sov över) Man börjar ju då undra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Min morsas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Nej. Men eftersom du sa: Man börjar ju då undra. Man brukar väl skriva MIN pojkvän isf eller? Min värsta natt är nog öööhm. Någon gång när man är jävligt bakfull och ligger och spyr hela natten. Det är inte kul nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Typ nån natt då jag var magsjuk, tror det var annandag jul. Började må dåligt på kvällen sen så fick man gå o skita o spy typ hela natten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Hmm. en gång för typ ett år sen så var jag så in i helvete sjuk så jag vaknade en natt och jag trodde asmånga tomtar klättrade på täcket, och jag försökte vifta bort dem men de försvann inte. sen svimmade jag av sjukdom. DEN natten var jobbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Den värsta natten jag kan komma ihåg var en när jag hade skitont i magen jag var hur trött som helst men hade så ont att jag inte kunde somna då var jag fan inte kaxig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Två nätter e lika hemska för mig: förra året när ja hade influensa va sjuk i typ 3 månader o så när ja va magsjuk på min 11års dah :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Typ dan innan man börja skolan efter sommarlovet, har skitsvårt att somna tidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Nån sommarkväll när man vad uppe hela natten. Eller nån gång med magsjuka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Igår natt var hemsk. Kunda inte somna. Min Snoddas-skiva och minnen av konversationen med CJ höll mig vaken... Och så den där JÄVLA Sanna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Vem är Sanna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jag kan inte sova på sjukhus, en gång när jag var på sjukhus för två sammanväxta fingrar vid födslen fick jag en mardröm om att det var en massa monster som omringade mig, jag vaknade med ett ryck och såg min mamma ligga brevid mig och tänkte: puh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Typ dan innan man börja skolan efter sommarlovet, har skitsvårt att somna tidigt Helt sant... Åh, fyfan vad den känslan är vemodig. Hela sommarlovet passerar revy - sedan somnar man, och när man vaknar är man utlämnad igen. Påminner mig om att jag ska vara i skolan om en halvtime. Tjipp och hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Dagarna innan skolan efter sommarlovet är hemska! fatta nu när detta som kommer är mitt sista! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Måste ha varit när jag hade jätte hög feber o jag vaknade upp o skrek som in i helvete, kändes som om jag skulle dö. Fick ångest attack o började gå i cirklar fast sen kom pappa som hade vaknat av mitt skrik och försökte trösta mig men jag var helt borta, visste att han var där men ändå inte. Sen lade jag mig på golvet o bara stirrade in i väggen i 10 minuter. Fassan var nära på att ringa sjukhuset, jag var helt borta. Lite av det har man fått reda på i efterhand men de var de värsta i mitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Hade suttit vid datorn, och klockan var runt 05.00, så jag tänkte "eftersom det snart är morgon, så går jag ut och går lite." och tro på fan att man möter mamma ute. Haha, hade glömt hon hade varit ute på fest.. Så jävla ägd kände jag mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Skulle ha fotbolls match kl 07:00 Satt och lirade cs till 06:00. Efter matchen mådde jag inte bra direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts