Jump to content

Värsta natt!

eliizar
 Share

Recommended Posts

Min var inatt!!

jag ligger vägg i vägg med min morsa och väggen är papperstunn, vad tror ni jag hör?

jag hade precis somnat sedan väcks jag av konstiga ljud (ska tilläggas att den nya pojkvännen sov över) jag förstår direkt vad detta är och jag får ligga 1 timme med lillfinghrarna i öronen för att inte spy B)

så vad är eran då ?

Ber om ursäkt fall ja frågar, men är du gay?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Typ dan innan man börja skolan efter sommarlovet, har skitsvårt att somna tidigt :shifty::P;)

Helt sant...

Åh, fyfan vad den känslan är vemodig. Hela sommarlovet passerar revy - sedan somnar man, och när man vaknar är man utlämnad igen. Påminner mig om att jag ska vara i skolan om en halvtime. Tjipp och hej!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste ha varit när jag hade jätte hög feber o jag vaknade upp o skrek som in i helvete, kändes som om jag skulle dö. Fick ångest attack o började gå i cirklar fast sen kom pappa som hade vaknat av mitt skrik och försökte trösta mig men jag var helt borta, visste att han var där men ändå inte. Sen lade jag mig på golvet o bara stirrade in i väggen i 10 minuter. Fassan var nära på att ringa sjukhuset, jag var helt borta.

Lite av det har man fått reda på i efterhand men de var de värsta i mitt liv

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade suttit vid datorn, och klockan var runt 05.00, så jag tänkte "eftersom det snart är morgon, så går jag ut och går lite." och tro på fan att man möter mamma ute. Haha, hade glömt hon hade varit ute på fest.. Så jävla ägd kände jag mig. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor