Jump to content

Värsta natt!

eliizar
 Share

Recommended Posts

Min var inatt!!

jag ligger vägg i vägg med min morsa och väggen är papperstunn, vad tror ni jag hör?

jag hade precis somnat sedan väcks jag av konstiga ljud (ska tilläggas att den nya pojkvännen sov över) jag förstår direkt vad detta är och jag får ligga 1 timme med lillfinghrarna i öronen för att inte spy B)

så vad är eran då ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Min var inatt!!

jag ligger vägg i vägg med min morsa och väggen är papperstunn, vad tror ni jag hör?

jag hade precis somnat sedan väcks jag av konstiga ljud (ska tilläggas att den nya pojkvännen sov över) jag förstår direkt vad detta är och jag får ligga 1 timme med lillfinghrarna i öronen för att inte spy B)

så vad är eran då ?

Uscha! :">

Min vill jag inte tänka på tror jag... B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min var inatt!!

så vad är eran då ?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ;P

Oooh, stackars dig... B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske fånig men men. Jag är HATAR insekter och sånt kan jag tilläga... Men, jag skulle sova hade haft lite svårt att sova då det hade varit en pappalångben (harkrank) på mitt rum. Men jag är nära på att somna då det flyger in en liiiiiiiiiten fluga in näsa när jag andas in. Jag blir livrädd och ligger vaken ett tag till. Inte livrädd men jag blir klarvaken iallafall... Så efter ett tag lägger jag mig på soffan. MEN då ser jag att det sitter en nattfjäril på väggen. man kan inte lita på sånna så jag sätter mig i köket med en filt B) . Det är typ så jag minns det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej... Den värsta natten i mitt liv minns jag inte, för jag var bara ett och ett halvt och min farsa körde ihjäl sig.

Sedan har vi den gången när Siana och Fredrika (som hade en pojkvän) och jag sov över hos mormor och de hånglade när jag sov. Jag märkte inget då, men sen var hela världen rasad, typ, speciellt för Freddis pojkvän... Fy fan...

Och så när jag hade tittat på One Hour Photo och mamma inte var hemma och jag på natten var tvungen att lägga mig i min låtsaspappas säng för jag var så rädd... Inte för att han är otrevlig, men det är inte samma trygghet som med mamma... Jag var asrädd hela natten...

Redigerad av Tija
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min näst sämsta bortsätt ifrin idag var nog när jag hade ramllat på cykeln och förlirat en 1 ggr 1 cm skinnbit på armbågen, sov ingenting alls bara låg och kännde hur ont det gjorde, men men fick 11 tusen för arret som det jävla klantarslet till doktor åstakom, så köpte jag min dator för pengarna B) snacka om tur i oturen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min näst sämsta bortsätt ifrin idag var nog när jag hade ramllat på cykeln och förlirat en 1 ggr 1 cm skinnbit på armbågen, sov ingenting alls bara låg och kännde hur ont det gjorde, men men fick 11 tusen för arret som det jävla klantarslet till doktor åstakom, så köpte jag min dator för pengarna B) snacka om tur i oturen

Haha det låter ju bra B)

.

Själv har jag väldigt svårt att somna på söndagskvällar.. helt omöjligt nästan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min värsta natt måste varit när jag hade magsjuka(någon konstig sak, kommer inte iåg namnet. Det var typ som magkramp fast 950 ggr värre.) Jag bara låg och halvkved, och om jag lyckades somna drömde jag någon skitläskig mardröm som fick mig att vakna och vara rädd istället..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor