eliizar Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Min var inatt!! jag ligger vägg i vägg med min morsa och väggen är papperstunn, vad tror ni jag hör? jag hade precis somnat sedan väcks jag av konstiga ljud (ska tilläggas att den nya pojkvännen sov över) jag förstår direkt vad detta är och jag får ligga 1 timme med lillfinghrarna i öronen för att inte spy så vad är eran då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Min var inatt!! jag ligger vägg i vägg med min morsa och väggen är papperstunn, vad tror ni jag hör? jag hade precis somnat sedan väcks jag av konstiga ljud (ska tilläggas att den nya pojkvännen sov över) jag förstår direkt vad detta är och jag får ligga 1 timme med lillfinghrarna i öronen för att inte spy så vad är eran då ? Uscha! :"> Min vill jag inte tänka på tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Min var inatt!! jag ligger vägg i vägg med min morsa och väggen är papperstunn, vad tror ni jag hör? jag hade precis somnat sedan väcks jag av konstiga ljud (ska tilläggas att den nya pojkvännen sov över) jag förstår direkt vad detta är och jag får ligga 1 timme med lillfinghrarna i öronen för att inte spy så vad är eran då ? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Oooh, stackars dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Kanske fånig men men. Jag är HATAR insekter och sånt kan jag tilläga... Men, jag skulle sova hade haft lite svårt att sova då det hade varit en pappalångben (harkrank) på mitt rum. Men jag är nära på att somna då det flyger in en liiiiiiiiiten fluga in näsa när jag andas in. Jag blir livrädd och ligger vaken ett tag till. Inte livrädd men jag blir klarvaken iallafall... Så efter ett tag lägger jag mig på soffan. MEN då ser jag att det sitter en nattfjäril på väggen. man kan inte lita på sånna så jag sätter mig i köket med en filt . Det är typ så jag minns det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Okej... Den värsta natten i mitt liv minns jag inte, för jag var bara ett och ett halvt och min farsa körde ihjäl sig. Sedan har vi den gången när Siana och Fredrika (som hade en pojkvän) och jag sov över hos mormor och de hånglade när jag sov. Jag märkte inget då, men sen var hela världen rasad, typ, speciellt för Freddis pojkvän... Fy fan... Och så när jag hade tittat på One Hour Photo och mamma inte var hemma och jag på natten var tvungen att lägga mig i min låtsaspappas säng för jag var så rädd... Inte för att han är otrevlig, men det är inte samma trygghet som med mamma... Jag var asrädd hela natten... Redigerad 1 maj, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Varje natt innan julafton är vidrig. Går inte att somna. Natten innan ens födelsedag också, även om det var mer spännande när man var yngre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Min näst sämsta bortsätt ifrin idag var nog när jag hade ramllat på cykeln och förlirat en 1 ggr 1 cm skinnbit på armbågen, sov ingenting alls bara låg och kännde hur ont det gjorde, men men fick 11 tusen för arret som det jävla klantarslet till doktor åstakom, så köpte jag min dator för pengarna snacka om tur i oturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Min näst sämsta bortsätt ifrin idag var nog när jag hade ramllat på cykeln och förlirat en 1 ggr 1 cm skinnbit på armbågen, sov ingenting alls bara låg och kännde hur ont det gjorde, men men fick 11 tusen för arret som det jävla klantarslet till doktor åstakom, så köpte jag min dator för pengarna snacka om tur i oturen Haha det låter ju bra . Själv har jag väldigt svårt att somna på söndagskvällar.. helt omöjligt nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Vet du varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Själv har jag väldigt svårt att somna på söndagskvällar.. helt omöjligt nästan Samma här. Bara för man e pigg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Min värsta natt var några dagar efter jag hade brutit foten, sov ingenting den natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Mina värsta nätter var dom 7 nätterna som jag låg på sjukhuset efter jag brutit fotleden, tänk er själva att foten svullnar upp innanför gipset, inte skönt Redigerad 1 maj, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Min värsta nat var ungäfär som det första inlägget :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Min var inte för länge sedan då nått djur surrade kl3 på morgon i mitt öra och jag började nästan skrika.Över äcklig natt var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) När sånt där med kärlekskranka föräldrar händer mig drar jag upp stereon på maxvolym. Antingen blir de störda och slutar, annars så dränks i alla fall ljuden... Redigerad 1 maj, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Min värsta natt måste varit när jag hade magsjuka(någon konstig sak, kommer inte iåg namnet. Det var typ som magkramp fast 950 ggr värre.) Jag bara låg och halvkved, och om jag lyckades somna drömde jag någon skitläskig mardröm som fick mig att vakna och vara rädd istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag hallucinerade massa en natt då jag hade hög feber för ett tag sen. Det är obehagligt, man kan inte riktigt avgöra om man sover eller är vaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag hallucinerade massa en natt då jag hade hög feber för ett tag sen. Det är obehagligt, man kan inte riktigt avgöra om man sover eller är vaken. Har hänt mig med! Det är skitjobbigt, speciellt om man drömmer mardrömmar! (jag hörde ljud!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 När jag hade hög feber. jag visste inte om jag var vaken eller sovde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 När jag var på Fuerteventura (en spansk ö) hade jag och min bror ett nygift par på våningen ovanför Man kunde vaknas av vrål som "AAAhhhhh, harder harder" Dem hade det nästan varje natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts