mfd Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Var hittar man jetpack nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Du får den i ett uppdrag eller så fuskar man fram det.Kan inte fusket eftersom jag inte fuskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jetpacken finns vid din flygplats efter att du varit och snott den i area69 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Fusket är upp ner venster höger l1l2r1r2upp ner venster höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Var nånstans vid flygplatsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Var nånstans vid flygplatsen? Vid det lilla garaget. Och ingången till ditt hus på flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Var nånstans vid flygplatsen? Precis utanför dörrn där man sparar. Men tänk på att du måste ha klarat uppdraget The Green Goo först Edit: Enligt den här guiden heter den faktist inte Jetpack utan den heter Personal Transport System (Kilcka här) Redigerad 1 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Spelar det någon roll vad dem kallar det när det e en jetpack? Det e ju som att säga att bussen inte är en buss utan en coach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Spelar det någon roll vad dem kallar det när det e en jetpack? Det e ju som att säga att bussen inte är en buss utan en coach Nej det spelar ingen roll, men jag tycker det är konstigt varför den heter Jetpeck och vem startade det namnet? Stör du dig på att jag skriver det i min post, det är väl bättre det än att starta en ny tråd, för jag gick ju inte offtopic Redigerad 1 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts