Tija Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Är det någon som har hört Snoddas, det band som Lars Winnerbäck var sångare i i början av nittiotalet. Anders Johansson (i Anders och Måns) spelade bas i det bandet. De är jättebra! Lyssna på Snoddas! (Fråga inte vad som är meningen med tråden... Känner att jag inte riktigt är i stånd att berätta det... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Vad är det för mening emd denna tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jahaja, där kom den... Meningen är att alla ska förstå hur bra Snoddas är! Man får rysningar av glädje och välbehag när man hör dem!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Men snoddas, de där kakorna eller hur man ska säga är jävligt goda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Ja, som fan! Chokladkakor med kokos på! Nästan världens godaste! Precis som Snoddas musik.. Världens godaste... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Ja, som fan! Chokladkakor med kokos på! Nästan världens godaste! Precis som Snoddas musik.. Världens godaste... Själv lyssnar jag på Iron, Metallica, Sabbath, Nirvana, Manowar, Hendrix, Priest, Floyd m.f. men tyvärr inte Snoddas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Själv lyssnar jag på Iron, Metallica, Sabbath, Nirvana, Manowar, Hendrix, Priest, Floyd m.f. men tyvärr inte Snoddas Nirvana äger allt motstånd, men lyssna lite på Snoddas! Väldigt bra musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Nirvana äger allt motstånd Nej de är inte ens i närheten av Tupac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Nej de är inte ens i närheten av Tupac. Helt olika genres, men måste jag välja lyssnar jag hellre på Nirvana, för jag har vuxit upp med dem... Mamma spelade dem jämt! Jag somnade till Kurts röst nästan varje kväll! Kan man få en bättre barndom?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Helt olika genres, men måste jag välja lyssnar jag hellre på Nirvana, för jag har vuxit upp med dem... Mamma spelade dem jämt! Jag somnade till Kurts röst nästan varje kväll! Kan man få en bättre barndom?! Ja, att somna till Tupac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Ja, att somna till Tupac. "MOTHAFUCKA' I HIT 'EM UP!" "Everywhere I go, I see the same hoooe..." "...try not to cry, as I take you through a ghetto nigga's lullabye!" "SO I FUCKED YO' BITCH, FAT MOTHAFUCKA'!" Damn, och jag som har problem med att somna utan musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) "Everywhere I go, I see the same hoooe..." Det där säger inte Tupac. Annars var det rätt. =) Edit: Nej faktiskt inte. Det är "Try not to die when I take you threw a nigga driveby" Och "U told u was a player, but I fucked your bitch, motherfucker!" Ungefär nåt sånt. Redigerad 1 maj, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 "MOTHAFUCKA' I HIT 'EM UP!" "Everywhere I go, I see the same hoooe..." "...try not to cry, as I take you through a ghetto nigga's lullabye!" "SO I FUCKED YO' BITCH, FAT MOTHAFUCKA'!" Damn, och jag som har problem med att somna utan musik. Haha, ja det där kan man inte somna till, man skulle ju inte kunan sova på veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Det där säger inte Tupac. Annars var det rätt. =) Edit: Nej faktiskt inte. Det är "Try not to die when I take you threw a nigga driveby" Och "U told u was a player, but I fucked your bitch, motherfucker!" Ungefär nåt sånt. I slutet (eller möjligtvis början) säger han "I FUCKED YO' BITCH, YO' FAT MOTHAFUCKA"... "Mobb Deep, you young ass motherfuckers" är nog den hårdaste punchlinen någonsin! Höhö... Tihi motherfucker! Editation. Raden du syftar på går väll "you claimed to be a player but I fucked your wife", eller? -------------- fortsatt editation. Spelet Snood är väldigt underhållande, appropå liknande namn och kakor och tjoller... Redigerad 1 maj, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) I slutet (eller möjligtvis början) säger han "I FUCKED YO' BITCH, YO' FAT MOTHAFUCKA"... "Mobb Deep, you young ass motherfuckers" är nog den hårdaste punchlinen någonsin! Höhö... Tihi motherfucker! Editation. Raden du syftar på går väll "you claimed to be a player but I fucked your wife", eller? -------------- fortsatt editation. Spelet Snood är väldigt underhållande, appropå liknande namn och kakor och tjoller... A, ska fräscha upp mitt minne med videon nu. "That's why I fucked youre bitch, you fat motherfucker!" "You claimed to be a player, but I fucked your wife!" Redigerad 1 maj, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Ursäkta att jag stör i denna Tupac diskussion men denna tråd var till för Snoddas inte Tupac, honom kan ni snacka om här!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Nej de är inte ens i närheten av Tupac. Tupac är en bra rappare, men jag lyssnar inte på rap så ofta, men om jag gör det lyssnar jag helst på tvåförpackning men det här med skir/hård rock har jag inte riktigt förstått mig på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Tips: För er som kanske tänker börja lyssna på Linköpings bästa band, Snoddas, så kan jag säga att "Prata" är Linköpings bästa låt!! Se det så! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Snoddas kopia! Mwhahahaha... Erhm... Det här inlägget kan vara lite svårt att förstå om du inte har sett Svullo grisar vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Nej de är inte ens i närheten av Tupac. 2-pack e död låt han vila i frod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts