chiligr Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Welcome to the club!! Thnx! Nä men jag tycker bara det är onödigt i så här tidig ålder...men när jag blir äldre(18?), då jävlar:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Thnx! Nä men jag tycker bara det är onödigt i så här tidig ålder...men när jag blir äldre(18?), då jävlar:P Tycker du ska börja dricka innan du fyller 18, så du är van vid drickandet och vet hur du reagerar onykter innan du ger dig ut på puben, eller gör stan osäker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Tycker du ska börja dricka innan du fyller 18, så du är van vid drickandet och vet hur du reagerar onykter innan du ger dig ut på puben, eller gör stan osäker Eller så börjar man prova det när man är arton...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Eller så börjar man prova det när man är arton...? Nej när man fyller 18 så ska man ut på puben så fort som möjligt, hellst samma dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Nej, nej, när man fyller arton ska man äta tårta med mamma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Nej, nej, när man fyller arton ska man äta tårta med mamma! Brukar du äta tårta med mamma runt klockan 23 - 02? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Ja, det händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Ja, det händer... Då borde ni verkligen se över era lunch tider, att äta tårta 23 är ju inte fullt normalt? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts