Tija Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Det är inte så konstigt? Varenda tonåring i din ålder super, ta dig samman ! Förlåt att jag inte är en fyllefjortis! Och förlåt att jag inte är inne på Lunarstorm och förlåt att jag inte skriver e istället för är och oxå istället för också och skriker när jag träffar mina kompisar och ropar pözz när vi lämnar varann! Förlåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Varenda tonåring i din ålder super, ta dig samman... ...och följ grupptrycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag har inte supit på ett åt har bara druckit lite av pappas öl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Förlåt att jag inte är en fyllefjortis! Och förlåt att jag inte är inne på Lunarstorm och förlåt att jag inte skriver e istället för är och oxå istället för också och skriker när jag träffar mina kompisar och ropar pözz när vi lämnar varann! Förlåt!!! Du är förlåten ...och följ grupptrycket? Sry, det glömde jag Redigerad 1 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag är full och hög är helt wasted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Du är förlåten Tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Vote: nej (om du menar nu) men tiden som topicen startats var jag full Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 VOTE: nej, alldrig varit full. orka döda hjärnceller och försöka spela tuff och slösa pengar på sånt skit. en stor god cola ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Vote: Nej, inte just nu, aldrig varigt heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag var redigt full igår :"> , är bakfull nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Det är inte så konstigt? Varenda tonåring i din ålder super, ta dig samman ! ALLA?! Har aldrig vart full! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Vote: Jag var det då frågan skrevs (1maj 00.40), men inte nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 ALLA?! Har aldrig vart full! Welcome to the club!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Räknas bakfull? Har varit helt borta hela dagen. Tog en timme att komma upp i "morse" (runt 17-18) Så jag får nog faktist rösta ja. Jag känner att jag fortfarande är påvärkad iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Det är inte så konstigt? Varenda tonåring i din ålder super, ta dig samman ! Not me Varför ska man dricka när man är under typ 16-17? Finns det inget annat sätt att försöka vara tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Not me Varför ska man dricka när man är under typ 16-17? Finns det inget annat sätt att försöka vara tuff Haha, orka spela tuff för andra? Man ska leva som man själv vill, sen får andra gilla det om de vill eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Räknas bakfull? Har varit helt borta hela dagen. Tog en timme att komma upp i "morse" (runt 17-18) Så jag får nog faktist rösta ja. Jag känner att jag fortfarande är påvärkad iaf. Hmm, på bakfyllan brukar jag gå upp vid runt 10-11 tiden, och mår bra efter en eller 2 timmar, och det är när jag druckit tills jag spytt och har minnesluckor. vissa har det bra Redigerad 1 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Nja, har druckit cola som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts