Jump to content

Fyllestatistik!

SlewME
 Share

Är du full ?  

68 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det är inte så konstigt?

Varenda tonåring i din ålder super, ta dig samman :P ! ;P

Förlåt att jag inte är en fyllefjortis! Och förlåt att jag inte är inne på Lunarstorm och förlåt att jag inte skriver e istället för är och oxå istället för också och skriker när jag träffar mina kompisar och ropar pözz när vi lämnar varann! Förlåt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Förlåt att jag inte är en fyllefjortis! Och förlåt att jag inte är inne på Lunarstorm och förlåt att jag inte skriver e istället för är och oxå istället för också och skriker när jag träffar mina kompisar och ropar pözz när vi lämnar varann! Förlåt!!!

Du är förlåten :P

...och följ grupptrycket?

Sry, det glömde jag ;P

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Räknas bakfull? -_-

Har varit helt borta hela dagen. Tog en timme att komma upp i "morse" (runt 17-18)

Så jag får nog faktist rösta ja. Jag känner att jag fortfarande är påvärkad iaf. -_-

Hmm, på bakfyllan brukar jag gå upp vid runt 10-11 tiden, och mår bra efter en eller 2 timmar, och det är när jag druckit tills jag spytt och har minnesluckor. vissa har det bra -_-

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor