SlewME Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Intressant att se hur många alkohlister det är här på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Hade jag fått göra som jag egentligen ville (men kunde inte) så hade jag legat däckad nånstans nu. :"> Redigerad 30 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Är bara full av cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Inte så värst, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Full av vannilla coke endå cp i huvvet som vanligt, jag har typ varit det sen jag rökte "****" No more! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nepp. Nykter som ett marsvin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nykter som ett marsvin. Har hört att marsvinn är konstant påtända. de är därför dom älskar att springa runt å runt i ett hjul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Har hört att marsvinn är konstant påtända. de är därför dom älskar att springa runt å runt i ett hjul. Är det inte det ena så är det de andra. Är man inte full så är man påtend och viseversa Edit: Som statistiken ser ut nu så börjar man fundera på om Sverige är på bättringsvägen! Redigerad 30 april, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Full? Nej det vill jag inte påstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nej. Dig kan man alltid lita på :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Inte full alls.. Men Colan är god! Berusad av glädje, när jag hör Snoddas, dock. Visste ni att det är Anders som skrivit "Tuffa Filmer"? Den är ägig... Fast "En söt liten flicka" är ägigast av alla. Fast den har Lars Winnerbäck skrivit... EDIT: Alla som jag snackar med på MSN tror att jag är full! Gah! Redigerad 30 april, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Är bara full av cola. Same here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nu vet jag varför allt ser så bra ut för att alla som är ute och super har däckat eller super fortfarande eller inte lyckas att skriva in www.gtasajten.com/forum i adressfältet. Tycker att vi som är inne nu är värda en kram! Kram på er :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nu vet jag varför allt ser så bra ut för att alla som är ute och super har däckat eller super fortfarande eller inte lyckas att skriva in www.gtasajten.com/forum i adressfältet. Tycker att vi som är inne nu är värda en kram! Kram på er :"> Blev du full på 10-20 min?? haha klenis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Blev du full på 10-20 min?? haha klenis Har aldrig druckit. Vilket är starkt enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Nej, dock satt i sinnesstämning. Bra film får mitt huvud att gå igång... "I think, I think there's too much burden placed on the orgasm, you know, to make up for empty areas in life" Höhö, motherfucker =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Har aldrig druckit. Vilket är starkt enligt mig Aha oj läste fel jag behöver nog sova lite nu sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag känner mig lite full, men jag har inte rört en enda droppe sprit! Har vad jag vet aldrig varit full! I och för sig är jag bara fjorton, så det är väl inte så konstigt, men... Jag tycker jag är tuff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag känner mig lite full, men jag har inte rört en enda droppe sprit! Har vad jag vet aldrig varit full! I och för sig är jag bara fjorton, så det är väl inte så konstigt, men... Jag tycker jag är tuff! Det är inte så konstigt? Varenda tonåring i din ålder super, ta dig samman ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts