Bubbli Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Jag har (låt oss säja) köpt Lego Star Wars. Men när jag ska starta säjer den att det är fel på nån .sfx fil... Vet nån vad en .sfx fil är och hur man fixar dom...? EDIT: Frågar här också, vet nån hur man cachar? Redigerad 30 april, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 .Sfx är väl en sån där självextraherande winrarfil? Btw, slit inte ut dig för mycket genom att försöka få spelet att funka. Det suger nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) NEVERMIND! Det var mitt fel . Ni skulle skratta men jag får inte säja. Men andra frågan vill ja gärna ha svar på. Hur man cachar... Redigerad 1 maj, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Lego star wars är kul. Redigerad 1 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Mmm...LEGO......STAR..WARS. Har det på PC demo och funderar inte på att köpa spelet inom en snar framtid. Av vad jag har spelat så kan jag med starkta ord inte rekomendera LEGO STAR WARS. Lättsamt och enkelt spel med kass grafik och svåra kontroller. Man kan snabbt byta mellan karaktärer (efter man har klarat ut demon) vilket gör allting jätte tråkigt. Redigerad 1 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts