Jump to content

Msn 7.0.... visa vilken låt man spelar i winamp?

Lord_Lime
 Share

Recommended Posts

Testade de KalleR sa, men vart lägger jag .dll filen som man packar upp? Nån som vet?

EDIT: Löste det, om nån undrar, leta rätt på mappen Winamp, lägg till de i mappen plugins eller va den hette, restarta winamp och msn, sen som vanligt: "aktivera vad jag lyssnar på".

Redigerad av leftbehind
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni använder Media Player, gå in i Verktyg>Alternativ så skall det finnas en liten ruta alldeles under ditt namn/nick, aktivera den lilla rutan så kommer det synas.

Om ni använder Winamp, ladda hem filen jag har bifogat med den här posten, innehållet skall in i winamp's pluginmapp.

Därefter måste du också aktivera den med winamp av någon mysko anledning he he he. B) (Eller om det inte är nån mysko anledning, vad vet jag, hehe man är ju inte pro på winamp iofs. ;P )

*EDIT*

Det där är väl inte warez? Jag menar, alltså, den är väl typ inte licenserad på nåt sätt eller dylikt? Eller svammlar jag bara nu? Eller irrar jag omkring i en ring? B)

gen_msn.zip

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor