Lord_Lime Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Hej hur för man ,msn att visa vilken låt man kör i winamp? finns ju för windows media player men hur får man till det till winamp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Tror inte att de går. Mitt syns endå inte fast ja kör WMP och ja har aktiverat vad ja lyssnar på!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Om du har MSN Plus kan du skriva (!WAT) i konversationerna och därmed visa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Tror inte att de går. Mitt syns endå inte fast ja kör WMP och ja har aktiverat vad ja lyssnar på!? Exakt samma för mig, det fungerade i början men inte nu längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Ok men borde det inte finnas nått plugin då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Installera msn+, som är ett tillägg till msn eller vad man ska säga, då kan man visa vad man spelar i winamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Om du har MSN Plus kan du skriva (!WAT) i konversationerna och därmed visa. Ja det vet jag men jag tänkte efter "nicket" typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Det finns ett plugin så det funkar med Winamp, fråga Frenzy, han har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Det finns ett plugin så det funkar med Winamp, fråga Frenzy, han har det. Ok ska pm:a han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) N00bsichar! Man behöver ett tillägg Skickar det till Lord_Lime via msgr. Edit: Damn, ni var redan igång Redigerad 30 april, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Curly: jag har bytt msn men inte ändrat på gtasajten än... Edit: ändrat det nu... Redigerad 30 april, 2005 av Lord_Lime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bär Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Toaster @ Winamp.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Toaster @ Winamp.com Jepp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Med messpatch kan man bla patcha msn så vad man lyssnar på i winamp visas precis som det gör med media player finns på www.mess.be, var noga med att tanka rätt version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Hej hur för man ,msn att visa vilken låt man kör i winamp? finns ju för windows media player men hur får man till det till winamp? ...öööööhhh.... VA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 ...öööööhhh.... VA? Det är en funktion i msgr 7.0. Såhär ser det ut: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 . http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=144872 verkar bra, har ej testat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Testade de KalleR sa, men vart lägger jag .dll filen som man packar upp? Nån som vet? EDIT: Löste det, om nån undrar, leta rätt på mappen Winamp, lägg till de i mappen plugins eller va den hette, restarta winamp och msn, sen som vanligt: "aktivera vad jag lyssnar på". Redigerad 1 maj, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Om ni använder Media Player, gå in i Verktyg>Alternativ så skall det finnas en liten ruta alldeles under ditt namn/nick, aktivera den lilla rutan så kommer det synas. Om ni använder Winamp, ladda hem filen jag har bifogat med den här posten, innehållet skall in i winamp's pluginmapp. Därefter måste du också aktivera den med winamp av någon mysko anledning he he he. (Eller om det inte är nån mysko anledning, vad vet jag, hehe man är ju inte pro på winamp iofs. ) *EDIT* Det där är väl inte warez? Jag menar, alltså, den är väl typ inte licenserad på nåt sätt eller dylikt? Eller svammlar jag bara nu? Eller irrar jag omkring i en ring? gen_msn.zip Redigerad 1 maj, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts