Jump to content

San Andreas-Ändringar

Gäst
 Share

Recommended Posts

Längre story.

Poliser som reagerar på att andra gängmedlemmar skjuter på mig utan att jag rört dom.

Man ska kunna rekrytera fler gängmedlemmar än 7 på en och samma gång. En annan sak jag stör mig på, är att om jag sätter mig i en bil, oavsett vilken, kommer bara jag + 3 gängmedlemmar i, och resten går efter som korkade apor. De borde fixas så att när jag t.e.x. har 20 gängmedlemmar med mig(om vi säger att man kunde ha så många med sig.) så sätter jag mig i en bil. 3 st hoppar in. När de ser att det är fullt, så ska de sno nån annans bil och köra upp bakom mig. Och så fortsätter det tills jag har en karavan bakom mig. Och sen när jag åker, åker dom efter mig. När jag stannar bilen, och går ut, gör de samma sak. Och följer efter igen.

Jag vill att gängmedlemmar ska sikta bättre, och att de ska kunna tänka själva. Jag vill inte att medlemmar ska springa 2 varv runt bilen för att sen hoppa in. De ska ha tillgång till samma vapen som spelaren själv kan andvända. Sen vill jag inte heller att medlemmar inte ska ställa sig i vägen när jag ska skjuta, man får ju slå till dom för att de ska flytta sig, och först då kan man skjuta på motståndargänget. Och sen en stund senare står de där igen. Väldigt irriterande.

Jag skulle vilja kunna röka. Ha ett stort shoppingmall. Det ska vara möjligt att gängmedlemmar ska kunna åka i pansarvagnar. Jag vill även att CJ ska kunna svara på när folk pratar med honom.

T.e.x. när nån gängmedlem säger nåt, t.e.x. "Nice haircut CJ"

Och då säger ju han inget, och tillslut säger han:

"You gotta get your ears checked, dawg."

Liten detalj, men ändå irriterande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

T.e.x. när nån gängmedlem säger nåt, t.e.x. "Nice haircut CJ"

Och då säger ju han inget, och tillslut säger han:

"You gotta get your ears checked, dawg."

Liten detalj, men ändå irriterande.

Man kan svara, positivt eller negativt.

Tryck antingen höger pilknapp eller vänster (som med hororna)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja tycker att man skulle ha kunnat göra mer med t.ex. spårvagnarna, 24/7 och att man skulle kunna sätta nitro på motorcyklarna... tänk, nitro på NRG500!!! B)  ;P

Asså... 24/7 e ju helt onödigt egentligen... ;P till PC-versionen skulle det kunnas ta bort! Längre story skulle ju alltid vara trevlit... och att man skulle kunna modda alla bilar i Wheel Arc Angels! B) Transfender e inge bra jämfört me Wheel Arc...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla här!!:

just det, här ;)

Fast man kan ju lira MTA

Okej!

du har koll på läget märker jag så jag får väll ta och lita på dig :)

aja, Jag tycker grafiken skulle va bättre, skatebord och kanske nått bättre MP läge -_-

tycker nämligen MP SUGER just nu ;)

men typ att man skulle kunna körat på 2st Tv skärmar -_-

det skulle vara bättre, tycker inte det behövs nån längre story -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor