Tangelito Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jo asså jag vill kunna använda bluetooth i datan för att skicka upp filer till min mobil. men behöver jag någon program/software då till datorn eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag tror inte det mnen jag kan inte så mycket om Bluetooth...Testa dig fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Om du har en Nokia kan du tanka software från deras hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nee jag har en k700i sonyericsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nee jag har en k700i sonyericsson HemuleN har en sån. fråga honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Har du köpt en bluetoothadapter till datorn ska du fått med en skiva med drivrutiner, sen ska det fungera utan programvara.. (högerklicka på en fil -> skicka till -> bluetooth -> <mobilens namn(efter du konfiguerat det)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag vill bara klargöra en simpel detalj (för dom få/många som helt enkelt inte vet) Bluetooth kräver hårdvara såväl som mjukvara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) OK men finns det bluetooth sak som man kan köpa? i sånna fall vart och hur mycket kan det kozta? Redigerad 2 maj, 2005 av Blatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts