Funnylin Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag är skitstolt varje gång han gör något bra... Och när jag gör nåt bra så vägrar han erkänna att det är bra och så går allt åt helvete. Därför drar jag mig för att göra bra saker... Det låter mindre bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Det låter mindre bra. Ja... Men vi kan avsluta varandras meningar och det tycker jag är coolt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 ...förutom en själv, beroende på hur ångestfylld man är. Själv har jag blivit såpass rättfärdig på sistone att jag inte ens klarar av att ljuga för mig själv, vilket brukar vara det lättaste... Över till trådens fråga; vad ska jag göra den första maj? Ingen aning, quite frankly... ----------------------- Tija - är du och ebeeto syskon? Stämningsfyllt! Varför ljuga för sig själv? Tror folk verkligen man kan blåsa sig själv? Det går inte. Visst, jag föredrar att säga sanningen. Faktiskt, så säger jag alltid sanningen nu för tiden. Även om jag kan såra någon. Och för att detta inte ska bli offtopic, så ska jag tala sanning den 1:a maj. Vilket jag redan gjort. Och jag kan göra det mer. Tupac är och var den bästa rapparen. Mikaela i min klass har stora rattar. =) Och hon har även kasst självförtroende och väldigt blyg, och skrattar åt allt jag säger. Peace! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Varför ljuga för sig själv? Tror folk verkligen man kan blåsa sig själv? Det går inte. Visst, jag föredrar att säga sanningen. Faktiskt, så säger jag alltid sanningen nu för tiden. Även om jag kan såra någon. Och för att detta inte ska bli offtopic, så ska jag tala sanning den 1:a maj. Vilket jag redan gjort. Och jag kan göra det mer. Tupac är och var den bästa rapparen. Mikaela i min klass har stora rattar. =) Och hon har även kasst självförtroende och väldigt blyg, och skrattar åt allt jag säger. Peace! Man ljuger för sig själv varje dag, mer eller mindre...stanna upp i ett tillfälle då man skrattar åt någonting på skolan, det kan vara vad som helst - nått oskyldigt litet snuskskämt, en dålig vits eller lite halvmobbning i omklädningsrummet - och tänk till - skiten är inte alls rolig. Höhö... ...kanske bara min uppfattning. Vad det har med att ljuga för sig själv är lite långsökt, men man ljuger för sig själv varje dag, mer eller mindre, omedvetet. Just därför kan jag inte komma på varför eller vad. Äh, nu snackar jag skit... Redigerad 1 maj, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Bada, åka båt, fiska, skjuta lite med luftgevär... (man kan säga att fiska och skjuta med luftgevär hör ihop på ett sätt ) JA, det vanliga som man gör hos sin kusin som bor i skogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Do'h ! jävla helvete skit i helvete jävla ! Fick reda igårnatt att jag ska på barndop dag :'( Och jag som skulle lira gitarr hela dagen men ICKE ! Men jag slipper gå till kyrkan bara jag kommer efteråt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Kul dag du får ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Tack för du påminde mig om Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 VOTE: Annat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag ska hem till min morbrors fru som fyller år...! Hon är snäll, brukade berätta sagor för mig när jag var liten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Vote: Är bakis fast sen blir det simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Blackberry- Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Klarar storyn på vc.. så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Demonstrerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 VOTE: NULL Lite av varje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Vote: Något annat. Har försökt spela WoW hela dagen men jag är helt snurrig i huvudet och mitt internet dissar hela tiden så det har mest blivigt en jävla massa dötid. T.ex. här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts