Cortez Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 På tal om det, vad är et för moraliskt fel att, som kille, vara ihop med sin kompis syster? (Varför ska just MIN bror ha så snygga kompisar...?) Hehe, jag ser inget direkt fel i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Alla av min brorsas kompisar som jag stöter på säger ungefär "Men vafan, det går ju inte, du är ju hans syrra!". Det är SÅ irriterande! Men det kanske bara är ett svepskäl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Alla av min brorsas kompisar som jag stöter på säger ungefär "Men vafan, det går ju inte, du är ju hans syrra!". Det är SÅ irriterande! Men det kanske bara är ett svepskäl... Släng en vas i skallen på dom...Nog för att jag inte ville va ihop med min kompis kusin...Men det hör inte hit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 I morgon ska jag slappa och allt vad det inebär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Alla av min brorsas kompisar som jag stöter på säger ungefär "Men vafan, det går ju inte, du är ju hans syrra!". Det är SÅ irriterande! Men det kanske bara är ett svepskäl... Bara att säga: "Det är lugnt, brorsan min brukar ragga på mina brudpolare." Simple as that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Ska nog titta på VM ovh simpsons maratonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Bara att säga: "Det är lugnt, brorsan min brukar ragga på mina brudpolare." Simple as that. Men... det gör han inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Men... det gör han inte... En vit lögn har aldrig skadat nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 En vit lögn har aldrig skadat nån. Kan väl skada Tija allvarligt om hennes brorsa blir lite ilsken efter det att hon har ljugit om han... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 En vit lögn har aldrig skadat nån. Men de skulle inte tro mig, för jag har mest killkompisar och mina tjejkompisar är, tja, låt oss säga, inte direkt snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Men de skulle inte tro mig, för jag har mest killkompisar och mina tjejkompisar är, tja, låt oss säga, inte direkt snygga. Är din brorsa snygg då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Är din brorsa snygg då? Nja... Inte direkt. Det är Ebeeto, ni kan ju skaffa er en egen uppfattning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nja... Inte direkt. Det är Ebeeto, ni kan ju skaffa er en egen uppfattning... Ja, då skulle det inte vara så konstigt om han och nån av dina polare blev ihop. Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 He he... Ja, han kan ta Niklas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Ska se några simpsons avsnitt och kanske hockey vm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Sitter på en buss på väg mot Paris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag gör väl inget just nu?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag gör väl inget just nu?! Det var inte den första maj när du skrev heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 En vit lögn har aldrig skadat nån. ...förutom en själv, beroende på hur ångestfylld man är. Själv har jag blivit såpass rättfärdig på sistone att jag inte ens klarar av att ljuga för mig själv, vilket brukar vara det lättaste... Över till trådens fråga; vad ska jag göra den första maj? Ingen aning, quite frankly... ----------------------- Tija - är du och ebeeto syskon? Stämningsfyllt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Tija - är du och ebeeto syskon? Stämningsfyllt! Ja, vi är syskon! Jag är skitstolt varje gång han gör något bra... Och när jag gör nåt bra så vägrar han erkänna att det är bra och så går allt åt helvete. Därför drar jag mig för att göra bra saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts