GTaJäGaReN Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag har 2 USB-intag på framsidan av datorn och 2 där bak. Det övre intaget på fronten har dött, medans det undre fungerar. Intaget fungerade för några veckor sen, men slutade efter att jag installerade någon slags web- och digitalkamera ("2 in 1"). Någon som varit med om det förut eller har någon aning om vad som hänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag har 2 USB-intag på framsidan av datorn och 2 där bak. Det övre intaget på fronten har dött, medans det undre fungerar. Intaget fungerade för några veckor sen, men slutade efter att jag installerade någon slags web- och digitalkamera ("2 in 1"). Någon som varit med om det förut eller har någon aning om vad som hänt? Hänt samma för mig men jag uninstallera webkameran så funka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Har hänt for mig. Hatar USB-intag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Har ni bara ett? jag har ca 4-5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Har ni bara ett? jag har ca 4-5 2st här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag har 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag har 7 Jag har ochså något sådant, ett utav dom sitter i tangentbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Hänt samma för mig men jag uninstallera webkameran så funka det Uhm, vart avinstallerar man skiten då? Hittar inget under "Skannrar och kameror" och "Lägg till/Ta bort program" EDIT: Hittade nu och "avinstallerade" skiten... Intaget funkar inte ändå.. Måste väl antagligen starta om datorn eller nåt? Redigerad 1 maj, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Han kanske installerade ett program för sin web cam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Har 2 USB utag Redigerad 1 maj, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Jag har 6 uttag! UTTAG. Redigerad 1 maj, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag har 5 st tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag har 4st Ang. problemet så kan du ju testa att ta bort "2 in 1" enheten i enhetshanteraren, detta bör göra porten frigörs och på så sätt går att använda igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag har 6st uttag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts