RavenE Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag tycker oxå att det ska finnas en liten Grön/röd prick brevid namnet Och kanske en stapel med prickar, som man ser hur många gånger en medlem har blivit varnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Jag tycker oxå att det ska finnas en liten Grön/röd prick brevid namnet Och kanske en stapel med prickar, som man ser hur många gånger en medlem har blivit varnad? Nej.. Det är väll hans sak, hur mkt han har blivit varnad.. Men en röd liten prick låter utmärkt ^^ Edit: kom och tänka på hur ser det ut om Han /Hon har ett långt namn då? typ såhär: PCgamer4everinmylifeandinmyfathersass * Redigerad 27 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Eller kanske bara en grön prick när man är online och ingen när man är offline? Mmm, aktivitetsmätare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ahh fult med prickar... men skulle man ha det skulle det vara: grön=online gul=online,inaktiv röd=offline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Inga prickar och sånt, bara en text... exempel: -------------------------- RavenE Group: Member Member No.: 6 660 Joined: 13-October 04 Status: Online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Ahh fult med prickar Håller med prickar e lite töntigt. Kan inte själva namnet vara i olika färger. Tex. GTApimpfoolife är online GTApimpfoolife är offline. Edit: För de tröga som inte haja vad jag menade, så kan ni kolla vad jaeger skrev precis under. Redigerad 27 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Grönt namn när man är online, rött när man e offline? Det tycker jag e snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Armans idé vaarb Bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vad ska det tjäna till? Står ju längst ner vilka som är online, räcker inte det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Inga prickar och sånt, bara en text... exempel: -------------------------- RavenE Group: Member Member No.: 6 660 Joined: 13-October 04 Status: Online Eller att det finns tre lägen, Aktiv, Online och Offline. Ungefär såhär: RavenE Group: Member Member No.: 6 660 Joined: 13-October 04 Status: Aktiv RavenE Group: Member Member No.: 6 660 Joined: 13-October 04 Status: Online RavenE Group: Member Member No.: 6 660 Joined: 13-October 04 Status: Offline Redigerad 28 juni, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Nej så här: Nu är RavenE online: RavenE Group: Member Member No.: 6 660 Joined: 13-October 04 Nu är RavenE offline: RavenE Group: Member Member No.: 6 660 Joined: 13-October 04 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Nej så här: Nu är RavenE online: RavenE Group: Member Member No.: 6 660 Joined: 13-October 04 Nu är RavenE offline: RavenE Group: Member Member No.: 6 660 Joined: 13-October 04 Jaa det var snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jaa det var snyggt Har ni tänkt på om det går eller inte? Dock har jag sett mitt alternativ någonstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Varför ska man ha sån där statusgrej? Kan vi inte lägga in "Glad som en sol", "Kåt som fan", "Surströmming!", "Mejla mejje" etc Vad är det för kul med att veta om någon är online eller inte? Just nu håller jag på att tanka GTA1, intressant va? Bah... LunarStyle, somsagt... LunarStyle... EDIT: Om ni ska skicka iväg ett PM till någon, så visst, det är vääääääldigt praktiskt att veta om personen i fråga är online.... Helt onödigt Skickar ni ett PM kommer denna att få det iaf, det är INTE som om man sitter på MSN och IRC och chattar med tomrum, personen FÅR ditt PM, även fast denna inte är inloggad på forumet just då... Over and out... Redigerad 28 juni, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Inga prickar och sånt, bara en text... exempel: -------------------------- RavenE Group: Member Member No.: 6 660 Joined: 13-October 04 Status: Online Det tycker jag va snyggast! lite diskret men inte "gömt" så man inte hittar det. om det ska vara en text (ditt exempel då) så borde det vara som Speeder visade: online aktiv (eller tvärtom), online inaktiv (eller tvärtom) och offline. man kan göra en poll så får alla forumiter rösta om vilket förslag som är bäst/finast. sen kan väl hultan bestämma om det blir någon status eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Skickar ni ett PM kommer denna att få det iaf, det är INTE som om man sitter på MSN och IRC och chattar med tomrum, personen FÅR ditt PM, även fast denna inte är inloggad på forumet just då... No shit, sherlock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 No shit, sherlock Ska jag bli glad eller ledsen av det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ska jag bli glad eller ledsen av det där? Vilket känner du för? Men Arman:s ideé va bra, och snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ska jag bli glad eller ledsen av det där? Du ska bli snorägd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Om jag ska vara ärlig så tycker jag Armans idé med ett litet enkelt Online eller Offline under där utan färger var bäst.. annars ser det så klabbigt ut med massa olika färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts