guardian Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Meh, ha typ som en liten lampa bredvid nicket. Grönt = online, rött = duh-hurr, gissa? Typ sådär borde det vara, så blir det inte massa skyltar och crap överallt. bara en lite grön/röd prick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 http://www.zfgc.com/forum/Themes/zfgcb/images/useron.gif Online http://www.zfgc.com/forum/Themes/zfgcb/images/useroff.gif Offline Ett annat forum har så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Online / Offline låter som en bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Meh, ha typ som en liten lampa bredvid nicket. Grönt = online, rött = duh-hurr, gissa? Mhm, har Arman aldrig blivit varnad?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Mhm, har Arman aldrig blivit varnad?! Det var väl ändå inte det tråden handlade om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Mhm, har Arman aldrig blivit varnad?! Varför skulle jag vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Mhm, har Arman aldrig blivit varnad?! Jo, minst 100 gånger. Men vi tog bort dom för han betalade med real cash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jo, minst 100 gånger. Men vi tog bort dom för han betalade med real cash. Du önskar det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Du önskar det va? Blev du arg för det skämtet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Låter som en bra idée Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 .smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Inte dumt...Då slipper jag vänta tills klockan 02:00 innan jag ser att han är online Jag är för lat för att se onlinelistan på Main BOard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Bra idéeeee ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Gör lite hål i isen här . tycker inte att det låter som en bra idé. det finns ju över 6000 medlemmar. jag tycker att det skulle se lite tråkigt ut att se den röda pricken över allt (det är ju ca. 30% av alla som registrerade som är aktiva(skulle jag gissa på).). därimot så tycker jag att det skulle se bra ut om man har som någon mätare så man kan se om personerna är är mer eller mindre eller inte alls aktiv. alltså en mätare så man kan se hur mycket aktiv personen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Gör lite hål i isen här . tycker inte att det låter som en bra idé. det finns ju över 6000 medlemmar. jag tycker att det skulle se lite tråkigt ut att se den röda pricken över allt (det är ju ca. 30% av alla som registrerade som är aktiva(skulle jag gissa på).). därimot så tycker jag att det skulle se bra ut om man har som någon mätare så man kan se om personerna är är mer eller mindre eller inte alls aktiv. alltså en mätare så man kan se hur mycket aktiv personen är. Vore också bra... Min mätare skulle väll va full för det mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vore också bra... Min mätare skulle väll va full för det mesta Ha ha min med, en sån mätare OCH en röd/rön lampa skulle vara kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ha ha min med, en sån mätare OCH en röd/rön lampa skulle vara kul Röd eller Rön ? Ni.. jag tycker det är töntigt med prickar på hur mkt man är inne... men det där med online/offline är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ni.. jag tycker det är töntigt med prickar på hur mkt man är inne... men det där med online/offline är bra Det ska vi ju inte heller ha! Han menade en röd eller grön prick om man är inne eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Det ska vi ju inte heller ha! Han menade en röd eller grön prick om man är inne eller inte Mmm... En mätare ? Mätare är ju fan töntigt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) En liten prick räcker för mig... En putte liten prick bredvid ens namn... Röd/Grön Det räcker... Redigerad 10 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts