Wild_hawk Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 jag hitta den här på en fusk sida: Pedestrians from Thriller: During the game press Square, L1, Triangle, R2, Square, L1, L1. Several pedestrians will look like Michael Jackson or zombies and other characters from his Thriller music videohe he vad dom är påhittiga Rookstars!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 har du provat fusket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 har du provat fusket? nepp..jag hade inte det då när jag skrev den här.. men nu har jag och den funkade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 Jag har oxå trestat o det funkar inte för mig heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts