Master_sage Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nu är det så att jag har ett litet problem. Jo,när jag ska ladda ner stora filer från internet så hänger sig nerladdningen typ mitt i mitten oftast! Den bara hänger sig där! vet nån vad detta kan bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Skippa modemet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Skippa modemet! Skippa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Skippa modemet! Då fungerar ju inte internet alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Är det samma fil? Testa med en annan webläsare, typ firefox. Hade det problemet med internet explorer.. ingen aning om varför det blev så. Aldrig hänt i firefox iaf. Vet att det här inte "fixar" problemet, men ifall du måste ha den filen snabbt så är det här det ända jag kan komma på (om du inte redan har firefox?). www.mozilla.org - där finns firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Är det samma fil? Testa med en annan webläsare, typ firefox. Hade det problemet med internet explorer.. ingen aning om varför det blev så. Aldrig hänt i firefox iaf. Vet att det här inte "fixar" problemet, men ifall du måste ha den filen snabbt så är det här det ända jag kan komma på (om du inte redan har firefox?). www.mozilla.org - där finns firefox. Jag har testat med både IE och Mozilla firefox! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Pröva med ngt nedladdningsprogram som Download Accelerator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts