pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Dan Bäckman (Felix Herngren) är ju Kungen av HUmor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Löjlig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Dan Bäckman är en kille med en ordentlig skara humor (säger det bara för att jag inte gillar Anders och Måns) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Visst, han kan väl vara lite rolig ibland. Vote: Mjo, Helt okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Dan Bajs! Så jävla tråkig så att Peter Griffin äger honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Neeej! Kass, kass, kass! Citerar mig själv Dan Bäckman är lika rolig att kolla på som att kolla på en 80åring som skiter på toa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Jodå, hans sketcher från "Sen kväll med Luuk" är fan lika stora som Papi Raul! Edit: Fortet ser jag inte på, så jag har ingen uppfattning om honom från det stället. Redigerad 30 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag kanske har röstat fel här (mjo, helt okej) för jag tycker att Dan Bäckman är tråkig, men Felix Herngren kan vara riktigt rolig. Och så är han ju så söt... (Även om han ALDRIG slår Anders och Måns!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Han är väl helt Ok men robert gustavsson är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag tycker Robert Gustafsson är rolig, men han är så överskattad! Hans lag vinner ALLTID i Parlamentet, fastän det andra laget ibland (enligt mig) är roligare. Men skojig, det är han!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Mjo, sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag tycker Robert Gustafsson är rolig, men han är så överskattad! Hans lag vinner ALLTID i Parlamentet, fastän det andra laget ibland (enligt mig) är roligare. Men skojig, det är han!! Men det konstiga i Parlamentet är att alltid rött lag vinner . Men Robert Gustavsson är inte överskattad, han är Sveriges största komiker genom tiderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Bah! Blåa laget vinner också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Båda lagen vinner ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag menar att när Robban är med så vinner det röda laget alltid! Han är oslagbar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Bah! Blåa laget vinner också!Det händer inte ofta Båda lagen vinner ju. Japp, men för det mesta röda Jag menar att när Robban är med så vinner det röda laget alltid! Han är oslagbar... Jag men det spelar ingen roll om han är med eller inte, röda vinner ju ändå alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Det är ju publiken som bestämmer. jag har sett dom blåa vinna flest gånger faktiskt. MEN PLEASE LITE ONTOPIC: DAN BÄCKMAN ÄGER! ni kan inte säja vad ni tycker om han bara för att ni sett på fortet, där typ suger han. kolla på Dan bäckman 1-0 å ni kommer skratta sönder era brallor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Det är ju publiken som bestämmer. jag har sett dom blåa vinna flest gånger faktiskt. Jag kan sätta 1000:- på att dom röda vinner imorgon. Förresten håller man ju säg till tråden om man snackar om Parlamentet, Felix Herngren har ju varigt med där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Bäckman 2-0 är bättre!!!!!!!!!! Tycker jag i allafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 2-0 suger rumpa. inge kul att se när han är på scen. de enda bra e när man får se när dom är i turne bussen. 1-0 for lajjf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts