emo Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Börjar nu med personangrepp när du känner dig pressad eller? Lågt av dig att inte kunna diskutera som vanligt folk. Jo det har du men att börja hoppa på mig och säga att jag sär sjuk och dyl är ganska fegt. Om du kollar under under sinnejsjuk ser du några rader som jag skrev. det kan du svara på så har vi en konversation Redigerad 30 april, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Om du kollar under under sinnejsjuk ser du några rader som jag skrev. det kan du svara på så har vi en konversation Har inget att tillägga på det du skrev håller med dig i allt, dock tycker jag det är fegt att säga till mig att jag är sinnessjuk för att jag tycker på ett viss sätt. Har dessutom inte lust att föra en diskution med någon som ska hålla på och slänga massa skit på personen man diskuterar med. När man diskuterar så brukar man gå till motattack på argumenten inte på personen som man diskuterar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Har inget att tillägga på det du skrev håller med dig i allt, dock tycker jag det är fegt att säga till mig att jag är sinnessjuk för att jag tycker på ett viss sätt. Har dessutom inte lust att föra en diskution med någon som ska hålla på och slänga massa skit på personen man diskuterar med. När man diskuterar så brukar man gå till motattack på argumenten inte på personen som man diskuterar med. Okej det var fel av mig att kalla dig sinnessjuk och jag ber om ursäkt för det... men ändå jag tycker ändå jag jag gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag som e själv muslim här på "gtasjten" vet att dom inte kommer bomba oss eftersom dom vet att det finns muslimer i sverige så varför ska dom döda sitt "folk" också men det kommer inte hända tro mig jag följer Al-Jazzera på tv 24 /7 skojja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag som e själv muslim här på "gtasjten" vet att dom inte kommer bomba oss eftersom dom vet att det finns muslimer i sverige så varför ska dom döda sitt "folk" också men det kommer inte hända tro mig jag följer Al-Jazzera på tv 24 /7 skojja Det finns många muslimer i usa oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Asså Runar är sååå smidig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 We are not gonna die! Kom igen nu va! Vi lämnar ut Runarskiten till vithajarna i Atlanten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Om vi blir attackerade pga Runar så blir jag tokig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Jag skiter i vad bibeln säger jag har inte läst den och har inte tänkt det heller. Det jag sagt i ett tidigare inlägg är att religioner startar krig och bråk för att folk tycker olika. Ner me religion! ...då är det väll ändå inte religioner det är fel på utan människans idiotiska sätt att hantera oliktänkande. Jag ber dig läsa Armans inlägg igen =) Själv tror jag på Gud på ett lite annorlunda sett... ...Storinkvisitorn av Fjodor Dostojivskij ger nog en rätt bra bild av hur jag tänker gällande detta. ..själva Gud ser jag på väldigt abstrakt, jag orkar inte gå in på sånt här. Editation. Det är människan som har blivit usel, inte religion och kärleken till människan - den skulle aldrig kunna skada... Redigerad 30 april, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 ...då är det väll ändå inte religioner det är fel på utan människans idiotiska sätt att hantera oliktänkande. Jag ber dig läsa Armans inlägg igen =) Själv tror jag på Gud på ett lite annorlunda sett... ...Storinkvisitorn av Fjodor Dostojivskij ger nog en rätt bra bild av hur jag tänker gällande detta. ..själva Gud ser jag på väldigt abstrakt, jag orkar inte gå in på sånt här. Editation. Det är människan som har blivit usel, inte religion och kärleken till människan - den skulle aldrig kunna skada... Det är delvis fel på religionen också.. Ta tillexempelt muslimer, vafan har de för syn på kvinnor? man ska få misshandla kvinnan och döda henne om hon gifter sig mot deras vilja.. Det är ju jätte normalt. Finns mer, men orkar inte hålla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Det är delvis fel på religionen också.. Ta tillexempelt muslimer, vafan har de för syn på kvinnor? man ska få misshandla kvinnan och döda henne om hon gifter sig mot deras vilja.. Det är ju jätte normalt. Finns mer, men orkar inte hålla på. Visst, det är sant. Kvinnosyn osv är ju väldigt vriden i dom gammla skrifterna, men då får man ha i åtanke att dom är just GAMMLA. Människan utvecklas, dagens syn på kvinnor är väldigt annorlunda, och om man tänker rätt så borde det vara uppenbart att människan idag inte ska leva som för flera hundratals år sen. Bara för att man tror på en Gud och Jesus betyder det inte att man ska leva i den tidens samhälle... Det är ju trots allt inte "Guds ord", utan bara liknelser över hur ett samhälle ska fungera och hur man ska leva rättfärdigt. Vissa åsikter är fucked up pga att det just var VÄLDIGT länge sedan det skrevs. Om vi tar saker som att kvinnan ska tiga i kyrkan och att homosexuella inte ska få gifta sig osv, så är ju det skrivet av Petrus (om jag inte misstar mig) i olika brev som är publicerade i bibeln. Det är en helt vanlig man för väldigt länge sedans tankar och åsikter, varför dom ska följas ordagrant är idioti. ...han skrev dock bra saker också =) --------------------- Nu syftar jag endast på bibeln, jag har inte så bra koll på någon annan religion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Fånigt... Om de nu skulle ta hämd på någon är det ju Runar Sögaard inte Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Sedan att skjuta rådjur från sitt sovrumsfönster och att kalla kanske världens största religions Messias för "en förvirrad pedofil" tyder på att man har en grav störning borde ju också tala för att "ta bort" honom. Jag trodde att kristendomen var världens största religion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Vill påpeka att det inte finns nått som heter islamist/islamister, efter som att islam är en religion, och dom som tror på Islam är muslimer. En islamist är en muslimsk fundamentalist. Finns inte ordet? ------ Är inte Runar från Norge förresten? btw: Ner med alla jävla religioner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Är inte Runar från Norge förresten? Jo det är han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Austist. eller vad det hette. de finns ju 2 som är lika som ajg blandar ihop. 1 är ju en utan religon och den andra är ju som den där liraren i Beck - Pojken i glaskulan. He he... Ateist är en sån som inte tror på något. Autism är en störning. Eller, ja, som den i Glaskule-filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts