SlewME Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) De där jävla muslimerna verkar inte ha yttrandefrihet i sin religion. De är bara ute efter att bråka och kriga, vafan har de inget bättre för sig? Jävla religioner, ska pissa ner allihopa som tror på en religion! Edit: Uttrandefrihet istället för Yttrandefrihet Redigerad 30 april, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Austist. eller vad det hette. de finns ju 2 som är lika som ajg blandar ihop. 1 är ju en utan religon och den andra är ju som den där liraren i Beck - Pojken i glaskulan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 De där jävla muslimerna verkar inte ha uttrandefrihet i sin religion. De är bara ute efter att bråka och kriga, vafan har de inget bättre för sig? Jävla religioner, ska pissa ner allihopa som tror på en religion! Hmm....då får du väl komma och pissa ner mig då din jävel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Hmm....då får du väl komma och pissa ner mig då din jävel! Med nöje! Hör du inte hur sjukt det låter? man skall döda massor med folk för att runar säger vad han tycker? Redigerad 30 april, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag tycker vi ska lämna ut Runar till al-quaida Skulle du kunna förklara vad al-Qaida är för något... för dig? Dessa såkallade muslimer är ett verk av satan själv. Dom tror att de är muslimer men de vet ingenting... riktiga muslimer skall älska en kristen lika mycket som en muslim, och skall vara fredlig i allra högsta grad... Jag är inte muslim själv, men mina släktingar är det... dock som alevi-muslimer, den tredje grenen i islam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Med nöje! Hör du inte hur sjukt det låter? man skall döda massor med folk för att runar säger vad han tycker? Jo,det är sjukt! men alla religioner e inte likadana! Och jag e inte muslim! Redigerad 30 april, 2005 av Master_sage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jo,det är sjukt! men alla religioner e inte likadana! Och jag e inte muslim! Mycket har med den där jeffla religieonen att göra, plockar man bort den så skulle massor med probelm sparas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Mycket har med den där jeffla religieonen att göra, plockar man bort den så skulle massor med probelm sparas. Jag e Baha'i och den religionen ställer inte till det för världen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag e Baha'i och den religionen ställer inte till det för världen! Jo självklart finns det småreligioner som man inte känner till som inte är något större problem ännu. Jag syftar mer på de stora som Kristendom och alla andra vad de nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jo självklart finns det småreligioner som man inte känner till som inte är något större problem ännu. Jag syftar mer på de stora som Kristendom och alla andra vad de nu heter. Aha! Det var ju bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 det är ju i så fall islamisterna!!! Vill påpeka att det inte finns nått som heter islamist/islamister, efter som att islam är en religion, och dom som tror på Islam är muslimer. Förövrigt, tror jag att nått mycket väl skulle kunna hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jävla religioner, ska pissa ner allihopa som tror på en religion! Har du tänkt på att enligt Biblen ska man sköta sig så man kommer till himelen och om man är elak kan man komma till helvetet. Vad är det för dåligt med det? Jag är kristen men jag går inte omkring och spränger mig själv ps. ska du alltså pissa ner alla gamla tanter och gubbar som tror på gud?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Har du tänkt på att enligt Biblen ska man sköta sig så man kommer till himelen och om man är elak kan man komma till helvetet. Vad är det för dåligt med det? Jag är kristen men jag går inte omkring och spränger mig själv ps. ska du alltså pissa ner alla gamla tanter och gubbar som tror på gud?! Jag skiter i vad bibeln säger jag har inte läst den och har inte tänkt det heller. Det jag sagt i ett tidigare inlägg är att religioner startar krig och bråk för att folk tycker olika. Ner me religion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Med nöje! Hör du inte hur sjukt det låter? man skall döda massor med folk för att runar säger vad han tycker? Men den där gubben Runar kanske ska akta sin tunga, det är inte rättvist att trycka ner andras sätt att leva/tro... för det är vad han gjorde, genom att kalla deras "profet" för pedofil så tryckte han ner deras folktro.. visst jag tror inte heller på gud och skit, jag e bara kristen på pappaer, men ändå... SKÄRP DIG! Redigerad 30 april, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Så rätt, så rätt... bort med Runar. Om ni såg honom på "Godnatt Sverige" så måste ni ju hålla med om att han var läskig. Sedan att skjuta rådjur från sitt sovrumsfönster och att kalla kanske världens största religions Messias för "en förvirrad pedofil" tyder på att man har en grav störning borde ju också tala för att "ta bort" honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Men den där gubben Runar kanske ska akta sin tunga, det är inte rättvist att trycka ner andras sätt att leva/tro... för det är vad han gjorde, genom att kalla deras "profet" för pedofil så tryckte han ner deras folktro.. visst jag tror inte heller på gud och skit, jag e bara kristen på pappaer, men ändå... SKÄRP DIG! Säger du till mig att skärpa mig för vad? för att jag tycker att det är fel att döda folk för att en runar säger en sak. Nu kommer vi till yttrandefrihet igen, vet du vad det är? vi har det här i Sverige och du kan inte ändra på det hur mycket du än skulle vilja det. Visst är det fel av runar att säga saker om en profet men det ger inte några terrorister rätten och gå och döda massa Svenskar. Du kan lägga av enligt min åsikt, eller du kanske är med på terroristernas sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 RUNAR SKA DÖ! RUNAR SKA DÖ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) RUNAR SKA DÖ! RUNAR SKA DÖ! Tydligen alla som är från samma land som han också! Redigerad 30 april, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Säger du till mig att skärpa mig för vad? för att jag tycker att det är fel att döda folk för att en runar säger en sak. Nu kommer vi till yttrandefrihet igen, vet du vad det är? vi har det här i Sverige och du kan inte ändra på det hur mycket du än skulle vilja det. Visst är det fel av runar att säga saker om en profet men det ger inte några terrorister rätten och gå och döda massa Svenskar. Du kan lägga av enligt min åsikt, eller du kanske är med på terroristernas sida? Hahahahaha du är ju sinnessjuk... självklart vet jag vad yttrandefrihet är, och jag tycker det är bra med det men lite respekt kan man ändå ha... jag står inte på någon sida. jag tycker runar gjorde fel (stort fel) och jag tycker det är fel att ta det så seriöst att man börjar hota landet men det skulle dem kanske inte gjort om inte runar betett sig som en idiot. man kan säga då att hans idioti går ut över oss andra, sen undrar jag vad muslimerna tänker med eftersom det finns en massa muslimer här i sverige som dem kan ta död på cokså, fasst å andra sidan kanske dem inte bryr sig edit: du som tjafsar och yttrandefrihet, har inte jag rätt och säga vad jag tycker då? Redigerad 30 april, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Hahahahaha du är ju sinnessjuk... Börjar nu med personangrepp när du känner dig pressad eller? Lågt av dig att inte kunna diskutera som vanligt folk. edit: du som tjafsar och yttrandefrihet, har inte jag rätt och säga vad jag tycker då? Jo det har du men att börja hoppa på mig och säga att jag sär sjuk och dyl är ganska fegt. Redigerad 30 april, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts