Jump to content

"Sverige ska dö"

Ceone
 Share

Recommended Posts

De där jävla muslimerna verkar inte ha yttrandefrihet i sin religion.

De är bara ute efter att bråka och kriga, vafan har de inget bättre för sig?

Jävla religioner, ska pissa ner allihopa som tror på en religion!

Edit: Uttrandefrihet istället för Yttrandefrihet

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Jag tycker vi ska lämna ut Runar till al-quaida

Skulle du kunna förklara vad al-Qaida är för något... för dig? :rolleyes::)

Dessa såkallade muslimer är ett verk av satan själv. Dom tror att de är muslimer men de vet ingenting... riktiga muslimer skall älska en kristen lika mycket som en muslim, och skall vara fredlig i allra högsta grad...

Jag är inte muslim själv, men mina släktingar är det... dock som alevi-muslimer, den tredje grenen i islam...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla religioner, ska pissa ner allihopa som tror på en religion!

Har du tänkt på att enligt Biblen ska man sköta sig så man kommer till himelen och om man är elak kan man komma till helvetet. Vad är det för dåligt med det?

Jag är kristen men jag går inte omkring och spränger mig själv :rolleyes:

ps. ska du alltså pissa ner alla gamla tanter och gubbar som tror på gud?! :):D;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du tänkt på att enligt Biblen ska man sköta sig så man kommer till himelen och om man är elak kan man komma till helvetet. Vad är det för dåligt med det?

Jag är kristen men jag går inte omkring och spränger mig själv :rolleyes:

ps. ska du alltså pissa ner alla gamla tanter och gubbar som tror på gud?! :):D;P

Jag skiter i vad bibeln säger jag har inte läst den och har inte tänkt det heller. Det jag sagt i ett tidigare inlägg är att religioner startar krig och bråk för att folk tycker olika.

Ner me religion!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med nöje!

Hör du inte hur sjukt det låter? man skall döda massor med folk för att runar säger vad han tycker?

Men den där gubben Runar kanske ska akta sin tunga, det är inte rättvist att trycka ner andras sätt att leva/tro... för det är vad han gjorde, genom att kalla deras "profet" för pedofil så tryckte han ner deras folktro.. visst jag tror inte heller på gud och skit, jag e bara kristen på pappaer, men ändå... SKÄRP DIG!

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så rätt, så rätt... bort med Runar. Om ni såg honom på "Godnatt Sverige" så måste ni ju hålla med om att han var läskig. Sedan att skjuta rådjur från sitt sovrumsfönster och att kalla kanske världens största religions Messias för "en förvirrad pedofil" tyder på att man har en grav störning borde ju också tala för att "ta bort" honom. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men den där gubben Runar kanske ska akta sin tunga, det är inte rättvist att trycka ner andras sätt att leva/tro... för det är vad han gjorde, genom att kalla deras "profet" för pedofil så tryckte han ner deras folktro.. visst jag tror inte heller på gud och skit, jag e bara kristen på pappaer, men ändå... SKÄRP DIG!

Säger du till mig att skärpa mig för vad? för att jag tycker att det är fel att döda folk för att en runar säger en sak.

Nu kommer vi till yttrandefrihet igen, vet du vad det är? vi har det här i Sverige och du kan inte ändra på det hur mycket du än skulle vilja det.

Visst är det fel av runar att säga saker om en profet men det ger inte några terrorister rätten och gå och döda massa Svenskar.

Du kan lägga av enligt min åsikt, eller du kanske är med på terroristernas sida?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger du till mig att skärpa mig för vad? för att jag tycker att det är fel att döda folk för att en runar säger en sak.

Nu kommer vi till yttrandefrihet igen, vet du vad det är? vi har det här i Sverige och du kan inte ändra på det hur mycket du än skulle vilja det.

Visst är det fel av runar att säga saker om en profet men det ger inte några terrorister rätten och gå och döda massa Svenskar.

Du kan lägga av enligt min åsikt, eller du kanske är med på terroristernas sida?

Hahahahaha du är ju sinnessjuk... självklart vet jag vad yttrandefrihet är, och jag tycker det är bra med det men lite respekt kan man ändå ha... jag står inte på någon sida. jag tycker runar gjorde fel (stort fel) och jag tycker det är fel att ta det så seriöst att man börjar hota landet men det skulle dem kanske inte gjort om inte runar betett sig som en idiot. man kan säga då att hans idioti går ut över oss andra, sen undrar jag vad muslimerna tänker med eftersom det finns en massa muslimer här i sverige som dem kan ta död på cokså, fasst å andra sidan kanske dem inte bryr sig

edit: du som tjafsar och yttrandefrihet, har inte jag rätt och säga vad jag tycker då?

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahaha du är ju sinnessjuk...

Börjar nu med personangrepp när du känner dig pressad eller?

Lågt av dig att inte kunna diskutera som vanligt folk.

edit: du som tjafsar och yttrandefrihet, har inte jag rätt och säga vad jag tycker då?

Jo det har du men att börja hoppa på mig och säga att jag sär sjuk och dyl är ganska fegt.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor