Jump to content

"Sverige ska dö"

Ceone
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Oj jag tror nog det där är en falsk nyhet, bara för en dum präst kallade muslimernas ledare för pedofil så tror jag inte muslimer är så galna att dom ska döda hela Sverige.

Skulle det vara så att nyheten är sann så kommer mitt hat mot muslimer vara så hög att jag kommer spricka, man vet aldrig vad dom där sjuka självmordsbombarna håller på med -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man läser en aftonbladet-nyhet så kan man ju ta det med en nypa salt. om man kollar på omröstningen så ser man också att mer än hälften inte är rädda för terrorhot.

men som pimpfoolife sa: "man vet aldrig vad dom där sjuka självmordsbombarna kommer göra". det är jag lite smått orolig över faktist -_- .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju skitmånga muslimer som fått komma hit å bo här. fan ska dom hämnas på oss för? bomba norge eller finland i sånnafall eftersom dom inte ens tar invandrare -_-

Stjut runar, de är ju han som dom vill åt.

Men vad fan... Det är ju fan inte de muslimer som kommit hit och "fått bo" som kommer bomba oss, det är ju i så fall islamisterna!!! Idiot... Sluta dra alla över en kam! Man kan inte generalisera så!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad fan... Det är ju fan inte de muslimer som kommit hit och "fått bo" som kommer bomba oss, det är ju i så fall islamisterna!!! Idiot... Sluta dra alla över en kam! Man kan inte generalisera så!!!

Jag tror inte han menade att just dom skulle bomba oss, jag tror han menar att det är konstigt att dom islamisterna kommer att bomba oss eftersom vi plockar in massa muslimer i vårat land -_-

Edit: eller vad vet jag

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor