Ceone Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Nu hotar dom jävla terroristerna sverige också kolla på länken under. Jävla idioter http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,...,638722,00.html Redigerad 30 april, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Oj jag tror nog det där är en falsk nyhet, bara för en dum präst kallade muslimernas ledare för pedofil så tror jag inte muslimer är så galna att dom ska döda hela Sverige. Skulle det vara så att nyheten är sann så kommer mitt hat mot muslimer vara så hög att jag kommer spricka, man vet aldrig vad dom där sjuka självmordsbombarna håller på med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 "Svenskar ska dö" står det väl? Jag var (notera "var") emot Runars predikan, varför ska jag skadas? "Muslimer ska dö" borde det stå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag tror att det inte är något att oroa sig över iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Om man läser en aftonbladet-nyhet så kan man ju ta det med en nypa salt. om man kollar på omröstningen så ser man också att mer än hälften inte är rädda för terrorhot. men som pimpfoolife sa: "man vet aldrig vad dom där sjuka självmordsbombarna kommer göra". det är jag lite smått orolig över faktist . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Muslimer regerar... Här ser vi ett exempel på... ja, extremism. Dessa islamister (islam-extremister) ger alla muslimer dåligt rykte. Men Runar Söögard (som ju är kristimist, alltså kristen extremist) ger alla kirstna dåligt rykte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Det är ju skitmånga muslimer som fått komma hit å bo här. fan ska dom hämnas på oss för? bomba norge eller finland i sånnafall eftersom dom inte ens tar invandrare Stjut runar, de är ju han som dom vill åt. Redigerad 30 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Det är ju skitmånga muslimer som fått komma hit å bo här. fan ska dom hämnas på oss för? bomba norge eller finland i sånnafall eftersom dom inte ens tar invandrare Stjut runar, de är ju han som dom vill åt. Men vad fan... Det är ju fan inte de muslimer som kommit hit och "fått bo" som kommer bomba oss, det är ju i så fall islamisterna!!! Idiot... Sluta dra alla över en kam! Man kan inte generalisera så!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag tycker vi ska lämna ut Runar till al-quaida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag kan göra i stort sett vad jag vill. jag anser att det är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag tycker vi ska lämna ut Runar till al-quaida Wörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Men vad fan... Det är ju fan inte de muslimer som kommit hit och "fått bo" som kommer bomba oss, det är ju i så fall islamisterna!!! Idiot... Sluta dra alla över en kam! Man kan inte generalisera så!!! Jag tror inte han menade att just dom skulle bomba oss, jag tror han menar att det är konstigt att dom islamisterna kommer att bomba oss eftersom vi plockar in massa muslimer i vårat land Edit: eller vad vet jag Redigerad 30 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nu tar vi det lilla lugna här va? Jag förstår att ni är rädda för attacken...men snälla ta det lugnt allesammans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nu tar vi det lilla lugna här va? Jag förstår att ni är rädda för attacken...men snälla ta det lugnt allesammans! Syftar du på mig så kan jag säga att jag är lugn som en filbunke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag förstår att ni är rädda för attacken... Jag är mer förbannad än rädd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag är mer förbannad än rädd! Det är bra! Ilska är det ända sättet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Haha, hoppas dom fryser ihjäl när dom kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Haha, hoppas dom fryser ihjäl när dom kommer. Fast vi har ju hela sommaren framför oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Fast vi har ju hela sommaren framför oss Det förstås! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Fast där dom kommer från är dde ju typ mäkta varmt. plus att jag tror folk märker om det kommer nån i turban och ett vitt nattline å springer runt med bomber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts