Weaper Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Asså, jag må vara jaevligt dum och korkad nu. Men hu kör man 2 spelare i SA? Måste man ha kommigt till en viss "lvl" eller klarat en viss olika uppdrag. Jag hittar helt enkelt inte funktionen, men har bara gjort 1 uppdrag! Har sökt i forumet! ^^ /Wea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Du måste göra fler uppdrag tror jag. Multiplayer-ikonen finns såvitt jag vet bara utanför din tjejs hus i LS och då måste du göra fler uppdrag för att få henne. Jag vet att det finns måånga fler multiplayer-ikonr,men i LS finns det väl bara den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 SÖK på typ "multiplayer map gta:sa"på google så hittar du nog en del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Ja juustee... de va ju de med den tjejen ja.. nu minns jag! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Här är en karta på massa Multiplayer lägen (Trych här bara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Ruinerna vid BS's hus, Där finns det en mulitplayer ikon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts