GRIM(back Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Här e min m4 med lite stuff på ska ha scope med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Här e en butterfly med ska textureras snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) För kännedom stavas det kreativt. Lite BAJS!, kreatift namn Redigerad 29 april, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) En i zmod med Polys 658 _____________ A.A : a ja kom på det sen men jag e lite seg i huvvet nu varit ute o kört som fan med moppen... Redigerad 30 april, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolf_GTA Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Här e min m4 med lite stuff på ska ha scope med.. Snyggaste M4an jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Snyggaste M4an jag sett Thx kommer en update snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Snyggaste M4an jag sett W0rd, GRIM du äger på vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Sant, Grim är jävligt bra. G, du har inte funderat på att göra modeller till lite mer... tekniskt avancerade spel än GTA? Skulle faktiskt gärna vilja ha den där M4'an i HL2 eller Doom 3, det hade varit rätt tufft. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Sant, Grim är jävligt bra. G, du har inte funderat på att göra modeller till lite mer... tekniskt avancerade spel än GTA? Skulle faktiskt gärna vilja ha den där M4'an i HL2 eller Doom 3, det hade varit rätt tufft. ^^ Jag vet inte hur man gör jag är nybörjare med det här... någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 A.A : a ja kom på det sen men jag e lite seg i huvvet nu varit ute o kört som fan med moppen... Naew, vad gulligt med moped. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Naew, vad gulligt med moped. HÅLL DIG TILL TOPICEN FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Naew, vad gulligt med moped. Nått fel me moppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Naew, vad gulligt med moped.Det finns faktiskt en moppe-topic. Väldigt snygga vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TradingFate Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Skulle gärna vilja ha Butterfylenoch M4 skickad väldigt fina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Skulle gärna vilja ha Butterfylenoch M4 skickad väldigt fina! Jupp m4:an är för en "hemlig" mod änså länge och är inte klar och butterflyn ska jag släppa med baseboll trä't ochknog hjärn en stillet och motorsåg tillsammans med min skin som Topicen heter "He's gonna kill you anyway!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts