p-c-2 Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vem är Pollmannen.. jag tror det är arman men vad gör han här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vem är Pollmannen.. jag tror det är arman men vad gör han här? Det är Arman. Pollmannen startar pollar. Varför vet jag inte. Jag ska bli Topicmannnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Det är Arman. Pollmannen startar pollar. Varför vet jag inte. Jag ska bli Topicmannnen! Får man ha 2st användare? Då måste jag göra några till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Får man ha 2st användare? Då måste jag göra några till. Tror han har fått lov av Hultan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Tror han har fått lov av Hultan. Ser dock ingen mening med att ha en såkallad "Pollman". Ska inte blanda mig i mer jag låter Hultan och Arman ha Pollmän och allt vad de nu heter om de vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Ja, det är jag, det! Fick lov av Hultenius för två år sedan, att skapa en medlem som bara ställde frågor, så Pollmannen är väl som en tradition... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag tycker GTAsajtens Forum är manligt som det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag tycker GTAsajtens Forum är manligt som det är! Den underförstådda meningen är att vi i all hemlighet ska döpa om Pollmannen till Pollkvinnan, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Den underförstådda meningen är att vi i all hemlighet ska döpa om Pollmannen till Pollkvinnan, right? Noooooooo! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts