Wild_hawk Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 NU HAR JAG HELA TGF Så nu kan jag göra mycket bättre spel!! så The Pain DAy mitt nya spel som kommer snart kommer vara gjort i Tgf!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 NU HAR JAG HELA TGF Så nu kan jag göra mycket bättre spel!! så The Pain DAy mitt nya spel som kommer snart kommer vara gjort i Tgf!! vad är det beräknade realese datumet för tpd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 vad är det beräknade realese datumet för tpd? Tpd??? JAg SA TGF The GAmes Factory Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Tpd??? JAg SA TGF The GAmes Factory Tpd= The Pain Day Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Tpd= The Pain Day hmmm jag tror att jag blir klar med det om en månad.. men jag tävlar ju mot en kompis och jag vet inte när han är klar med sitt han måste vara klar också innan jag får släppa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 hmmm jag tror att jag blir klar med det om en månad.. men jag tävlar ju mot en kompis och jag vet inte när han är klar med sitt han måste vara klar också innan jag får släppa det Va inte din tävling så att man skulle göra spelet i klik´n´play? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Va inte din tävling så att man skulle göra spelet i klik´n´play? jupp, men han och jag insåg att Knp suger stenhårt att göra bra spel i så vi bestämde oss att man fick använda vilket program som helst är det föresten nån som vill va med i tävlingen att göra spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 jag!! hur lång har tid har man på sig jag behöver några månader bara! *host* *host* :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 jag!! hur lång har tid har man på sig jag behöver några månader bara! *host* *host* :"> ne tyvärr jag frågade min kompis och han sa att det är BETWIN OUS så han vill bara tävla med mig sorry men jag täncker kanske starta en tävling sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 säg till när spelet kommer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 säg till när spelet kommer.... Va säcker på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Va säcker på det Se till att spelet är buggfritt bara, man vill ju inte ladda ner grisen i säcken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts