HemuleN Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Men vi på stockholmare på GTA-sajten borde träffas nån annan gång vid lite normalare tidpunkt så folk hunnit vakna och så. lite centralare vore oxå bra (gamla-stan any-1?) alltid kul att träffa "nytt" folk IRL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Men vi på stockholmare på GTA-sajten borde träffas nån annan gång vid lite normalare tidpunkt så folk hunnit vakna och så. lite centralare vore oxå bra (gamla-stan any-1?) alltid kul att träffa "nytt" folk IRL Hmm, som om att jag 18 bast skulle träffa dig mer än den gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jag har några polare i åldrar mellan 17-35 som ja brukar hänga med nån gång i veckan. Så det är nog inte så konstigt med en 18 åring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jag har några polare i åldrar mellan 17-35 som ja brukar hänga med nån gång i veckan. Så det är nog inte så konstigt med en 18 åring? Men jag brukar inte hänga med minderåriga, Det är inte min grej. Men träffas kan man ju alltid 1 gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jo, precis så jag tänkte, alltid roligare att "känna" dom man snackar med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Isf i samband med nåt .. inge kul att typ "hej.. så...öhm...vad..ska vi hitta på?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Vi kan träffas NÄSTA första maj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) JAG IGEN 3:e bilden på mig EDIT: jag i jackan till vänster http://pbdemo.ath.cx/stockholm/20050501/antiprivatbyran/Pirat%20027.jpg Redigerad 3 maj, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 JAG IGEN 3:e bilden på mig EDIT: jag i jackan till vänster http://pbdemo.ath.cx/stockholm/20050501/antiprivatbyran/Pirat%20027.jpg 3:e bilden? Den där bilden e den ända jag har hittat i denna topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jaha. var det DU som gick runt med den där skylten? såg dig ett antal gånger Lirarna som gick runt med FIL och hade en skylt med fildelning var ju helcoola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jaha. var det DU som gick runt med den där skylten? såg dig ett antal gånger Lirarna som gick runt med FIL och hade en skylt med fildelning var ju helcoola många såg nog mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 många såg nog mig JAG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts