Hummler Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jaha, inga bilder ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 @ P-C , du kan ju byta sign nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 A...L...D....R...I....G!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Var det ingen som tog kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Haha tänk avd miffat egentligen att man misstänker att nån är från GTAsajten och så typ: "Hej.. Jag är P-C från GTAsajten, vem är du?" "öööh...VA?!" Jo, jag tänkte säg till dig att jag va chiligr men jag fick den där bilden av en diss framför mig Men jag var på väg å säga nåt asså! Tänkte skriva mitt nick och gtasajten på ett plakat men ja orkade inte... Redigerad 1 maj, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Jo, jag tänkte säg till dig att jag va chiligr men jag fick den där bilden av en diss framför mig Men jag var på väg å säga nåt asså! Damn you! fegis @ Pottan: jag tog kort! kan ladda över dom imorrn Redigerad 1 maj, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Damn you! fegis @ Pottan: jag tog kort! kan ladda över dom imorrn HAHA...men jag tycker att det var lite fegt att inte gå fram till mig...du kunde väl lika gärna hachansat som jag! Nä kan bli svårt...har ju inte lagt upp nån bild på gtasajtyen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Japp thats me såg nån vilsen typ i 15-årsåldern som hade en grön tröja med en illröd ryggsäck... cortez, I'm looking at you Haha, ledsen. Det var inte jag. =) Ska jag vara ärlig så vaknade jag först 12.00 idag. Men det spelar faktiskt ingen roll att jag försov mig, vet ni varför? Jo, för jag kom just på att jag hade inget att åka in på. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Haha, ledsen. Det var inte jag. =) Ska jag vara ärlig så vaknade jag först 12.00 idag. Men det spelar faktiskt ingen roll att jag försov mig, vet ni varför? Jo, för jag kom just på att jag hade inget att åka in på. =) Sånt ska man ju ordna innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 HAHA...men jag tycker att det var lite fegt att inte gå fram till mig...du kunde väl lika gärna hachansat som jag! Nä kan bli svårt...har ju inte lagt upp nån bild på gtasajtyen Dessutom tror jag inte att jag såg dig såg bara mono typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Dessutom tror jag inte att jag såg dig såg bara mono typ Okej...*blinda jävel* *Garvar*! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Var det någon som hörde ganska höga rapar typ 12:20. Det var jag Fy fan va dåligt att en burk läsk kostade 20 spänn Redigerad 1 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Var det någon som hörde ganska höga rapar typ 12:20. Det var jag Fy fan va dåligt att en burk läsk kostade 20 spänn Jag hörde!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag hörde!!! Va coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Va coolt Japp! Jag gick dit ändå,eftersom jag ändå bor i stockholm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 BTW...Min kompis var han som skrek BUUU när den där snubben sa att det var för många med nu så vi uinte fick vara på odenplan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Yey, kom med i tidningen där jag står med mitt plakat sidan 3 i SvDs kultur-del .. jag i beige jacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Yey, kom med i tidningen där jag står med mitt plakat sidan 3 i SvDs kultur-del .. jag i beige jacka LÄNKA!! Vill bli kåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Hur många var där?? ? Lägg in lite bilder om ni knappte några! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Hur många var där?? ? Lägg in lite bilder om ni knappte några! Hela 800 tallar var där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts