Gäst Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nej det blir som Big Smoke i Nines an AK's Vi tar två whoppers, En med ost, En med extra dip, En Burgerspecial, En barnbox och sju stora coca cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Skulle vara kul! ...saken är bara den att jag bor i Luleå. ...men annars (om jag skulle på i sthlm, that is) skulle jag nog komma, iallafall bevaka er på distans. Tihi =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Happ...Då vet jag 2 norrbottningar från GTASajten...Wu Zi Mu och Okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag är besviken ... riktigt besviken .. varför i ******* kom ingen? jag o thotim var dom enda där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag är besviken ... riktigt besviken .. varför i ******* kom ingen? jag o thotim var dom enda där Vart det inget?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag är besviken ... riktigt besviken .. varför i ******* kom ingen? jag o thotim var dom enda där Eh det började för typ 10 minuter sedan om man läser din signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Eh det började för typ 10 minuter sedan om man läser din signatur. Jaa nu ser jag också! P-C du komm nog lite före alla andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 POONED! POONED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Måste säga att jag skäms ganska rejält just nu . Glömde bort detta totalt idag + att jag försov mig Hoppas jag får en nu chans att träffa er vid ett annat tillfälle. Helvete!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag var där, hade toffs och svart tröja med grön väska och med en tjej som såg näst intill likadan ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag var där, hade toffs och svart tröja med grön väska och med en tjej som såg näst intill likadan ut. Okej jag såg dig men angående min sign.. så började DEMONSTRATIONEN 12:30.. vi skulle mötas 11:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 men angående min sign.. så började DEMONSTRATIONEN 12:30.. vi skulle mötas 11:30 Hur många var det ungefär på den demonstrationen alltså den som var 12:30?. Var det typ 30 pers eller var det 3000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Vilka medlemmar på sajten var där? Såg p-c tror jag...du hade väl beige jacka typ? Själv var jag klädd i motörhead-tröja och jeans men stora gräsfläckar på! Du bytte nåt med min kompis som hade en tröja med hemagjord text på" all your base are belong to us"... hoppas du fattar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Jag är besviken ... riktigt besviken .. varför i ******* kom ingen? jag o thotim var dom enda där Jag å spokplumpen var där för fan jag hade en maiden tröja. *Number of the beast* å spokplumpen är 2 meter lång å hade en läderjacka. Redigerad 1 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Själv var jag klädd i motörhead-tröja SÅg dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) SÅg dig Såg dig med! Men det var många som var långa och i läder...så kan inte sätta fingret på att spokis var den jag såg... Edit: jag har (halv)långt och lite lockigt hår...ljust...för att säkra att det var jag! edit2: tänkte faktiskt att det var typ du eller nån anna på sajten i maiden-tröjan! Redigerad 1 maj, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Men han var väll en av dom "normala" i läder. (dvs inte en helcool lång svart frilla eller vitsminkad eller shit. ) han hade röd keps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Vilka medlemmar på sajten var där? Såg p-c tror jag...du hade väl beige jacka typ? Själv var jag klädd i motörhead-tröja och jeans men stora gräsfläckar på! Du bytte nåt med min kompis som hade en tröja med hemagjord text på" all your base are belong to us"... hoppas du fattar! Japp thats me såg nån vilsen typ i 15-årsåldern som hade en grön tröja med en illröd ryggsäck... cortez, I'm looking at you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Men han var väll en av dom "normala" i läder. (dvs inte en helcool lång svart frilla eller vitsminkad eller shit. ) han hade röd keps Okej,,tror jag vet vem du menar! Du menar ju självklart spokplumpen men jag kan inte förklara bättre... Okej...stod typ 10 cm från p-c...skrämmande tanke va? Redigerad 1 maj, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Okej,,tror jag vet vem du menar! Du menar ju självklart spokplumpen men jag kan inte förklara bättre... Okej...stod typ 10 cm från p-c...skrämmande tanke va? Haha tänk avd miffat egentligen att man misstänker att nån är från GTAsajten och så typ: "Hej.. Jag är P-C från GTAsajten, vem är du?" "öööh...VA?!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts