Master_sage Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Får ringa mormor och säga åt henne att baka rikligt med bullar, då. Om du gör det så hänger jag också på! Om jag inte blir dissad för att jag e en 91:a! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Om du gör det så hänger jag också på! Om jag inte blir dissad för att jag e en 91:a! Lite ung va? Vi skall ut och slåss för piraterna och du kan inte skillja på rätt och fel så du skulle slå piraterna tyvärr . Men bullar tvivlar jag inte på att du kan käka Redigerad 29 april, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Lite ung va? Vi skall ut och slåss för piraterna och du kan inte skillja på rätt och fel så du skulle slå piraterna tyvärr . Men bullar tvivlar jag inte på att du kan käka Ey vafan du är ju 87:a, ett år äldre än mig.. Där rök ledarpositionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Lite ung va? Vi skall ut och slåss för piraterna och du kan inte skillja på rätt och fel så du skulle slå piraterna tyvärr . Men bullar tvivlar jag inte på att du kan käka Hehe! Jag väntar nog hos Crice mormor och morfar och käkar bullar medans ni är ute och slåss då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Om du gör det så hänger jag också på! Om jag inte blir dissad för att jag e en 91:a! Tyvärr, mormor släpper inte in någon under fjorton. Ehm, känner att tråden går lite ur spår nu. Låt oss fokusera på ämnet i fråga, och inte min mormors bullar. (Ja, det låter lite knasigt...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Ey vafan du är ju 87:a, ett år äldre än mig.. Där rök ledarpositionen. Muahahahaha! On-Topic: Ja, Odenplan är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Tyvärr, mormor släpper inte in någon under fjorton. Ehm, känner att tråden går lite ur spår nu. Låt oss fokusera på ämnet i fråga, och inte min mormors bullar. (Ja, det låter lite knasigt...) Me...men..men jag ville ju ha bullar! EDIT: Aja,då får väl jag vara hemma och håa migh hela dan! Redigerad 30 april, 2005 av Master_sage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Okej.. snabb genomgång.. vilka kommer? skriv "jag kommer" eller skriv inte als Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Någon som tar med sig digitalkamera som fottar lite? Så kan vi ju lägga upp det här sen JAG Å SPOKPLUMPEN KOMMER ! Redigerad 30 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Någon som tar med sig digitalkamera som fottar lite? Så kan vi ju lägga upp det här sen JAG Å SPOKPLUMPEN KOMMER ! Jag kan ta med kamera ... sno den bara inte oj juste ja: pedofiler och andra våldsmänn som hänger här undanbedes så pottzork .. du borde ju inte komma? du får gärna komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 så pottzork .. du borde ju inte komma? Äh jag är ju bara 15. inte våltäksmann eller peddofil men om flera tar me kamera kan man ju ta måånga kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag har en idee vi träffas klockan elva och sen går vi alla till IOS (Inferno Online Stockholm) och jag får äga er på cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag kommer förmodligen men förvänta dig inte att jag hänger med in på IOS. Går och tar en burgare eller en kebab under tiden ni är där isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 vi träffas klockan elva och sen går vi alla till IOS Hm. orka 30 min.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Hm. orka 30 min.. Eller 1½ timme? det börjar 12:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Vart skulle man tillslut mötas dah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Vart skulle man tillslut mötas dah? Kolla första sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Eller 1½ timme? det börjar 12:30 Jaha.. jag tänker nog inte sitta å på io då... men de vore väll coolt om alla stormade burger king å beställde whoper med fett me tillsatser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Du och dina hamburgare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 MEn då kan vi ju alla sitta i ett hörn nånstans, å så kan nån jävel säja: Whoper extra sallad, extra dressing o.s.v sen säger nån annan lirare "coolt" precis som i den där grymmt crapiga reklamen (min syrra känner han med gabba gabba hey tröjan ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts