P-C Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Datum: Första maj [söndag] När: 11:30 Plats: Odenplan, vid tunnelbanestationsuppgången [den vid torget, nära busshållplatsen! Redigerad 29 april, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 11.30 - Plattan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag har funderat på att åka dit... Haha fan kanske skulle skämta med er alla. Nej me nvem vet, jag kanske dyker upp om ni bestämmer träff nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 11.30 - Plattan! Låter bra.. men plattan? nåt mindre ställe kanske där man lättare kan se folk .. odenplan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Storma Burger king där vid plattan 11.30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Storma Burger king där vid plattan 11.30 Mmm hamburgare! Jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Storma Burger king där vid plattan 11.30 Haha, vilken syn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Om jag svänger förbi IOS (Inferno Online Stockholm, ligger vid Odenplan) kanske jag tittar förbi Vasaparken senare. Om ni stämmer träff i närheten dyker jag kanske upp, alternativt bevakar varenda rörelse ni gör ståendes i ett stilla gathörn med fågelkikare. EDIT: Plus, Plattan ligger låååångt ifrån Vasaparken, hur är det med erat lokalsinne egentligen? Redigerad 29 april, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Om jag svänger förbi IOS (Inferno Online Stockholm, ligger vid Odenplan) kanske jag tittar förbi Vasaparken senare. Om ni stämmer träff i närheten dyker jag kanske upp, alternativt bevakar varenda rörelse ni gör ståendes i ett stilla gathörn med fågelkikare. EDIT: Plus, Plattan ligger låååångt ifrån Vasaparken, hur är det med erat lokalsinne egentligen? Stora "pelaren" på odenplan då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Stora "pelaren" på odenplan då Mm, bättre. Tunnelbanan ligger ju där också, så det är ju optimalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Mm, bättre. Tunnelbanan ligger ju där också, så det är ju optimalt. Är alla med på det? isf så bestämmer vi det..eller? Redigerad 29 april, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Sååååå... Datum: Första maj [söndag] När: 11:00 Plats: Odenplan, vid tunnelbanestationsuppgången [den vid torget, nära busshållplatsen] Eh? Redigerad 29 april, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Sååååå... Datum: Första maj [söndag] När: 11:00 Plats: Odenplan, vid tunnelbanestationsuppgången [den vid torget, nära busshållplatsen] Eh? Japp, det blir bra.. bara att det får bli 11:30 .. en timme räcker väl vi kan dra till IOS EDIT: postat 00:00 Redigerad 29 april, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Om folk inte dyker upp kommer jag hacka på er ordentligt @ forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Om folk inte dyker upp kommer jag hacka på er ordentligt @ forumet. JAG kommer vara där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vaför jag sa plattan var för att alla vet var den är.. Men odenplan är OK, om jag inte får något förhinder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Kom på att min mormor och morfar bor vid Odenplan, så ni är välkomna över på kaffe och bulla efter... Nä, så kul ska vi inte ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Kom på att min mormor och morfar bor vid Odenplan, så ni är välkomna över på kaffe och bulla efter... Nä, så kul ska vi inte ha det. Hahaha tänk dig typ: "hej mormor och morfar! detta är en bunt personer som jag aldrig träffat förut och dom ska äta här..!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Hahaha tänk dig typ: "hej mormor och morfar! detta är en bunt personer som jag aldrig träffat förut och dom ska äta här..!" Äsch, vafan.. vi är ju team, Stockholmare och Gtasajten Geeks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Får ringa mormor och säga åt henne att baka rikligt med bullar, då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts