Master_sage Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 När det har varit en hård dag i skolan ,så brukar jag lägga mig på soffan när jag kommer hem,och håa mig! Att håa sig hör också till varje håare! Man liksom säger "Hå" när man e trött eller lite deprimerad... Fast man måste säga det ,så att det kommer helt naturligt liksom, Då borde det bli så här : "HÅÅ!" [hau]! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) T.ex. här kommer jag med ett bra exempel på en håare: Jag känner en kille som e vuxen,han e en riktig håare,han är aktiv i massa band och så där,så han har det väldigt jobbigt...och han har tillochmed hjärtproblem över att han stressade hit och dit..men han överlevde,som tur är! Allså måste håare ta det lugnt.. Håare är ett helt nytt ord,en helt ny grej! Kan ni hitta ett annat ord för när man känner sig lite slö,trött,lite deppig . Jaag kommer iallafall inte på nåt annat ord,istället för håare! Jag hoppas verkligen ordet håare förs vidare! För det är en helt ny livsstil Redigerad 30 april, 2005 av Master_sage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 KOM IGEN! Håll topicen vid liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 ? Njaa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 ? Ful var han iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Ful var han iallafall! Det håller jag med om! Och så kommer ZliPp och säger: -det e min farsa! :'( Hahahaha! Redigerad 3 maj, 2005 av Master_sage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Håare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Håare? Ja! Han med skägg var en riktigt håare!! Och han högst upp till höger! Redigerad 3 maj, 2005 av Master_sage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Han med skägg är Benny Andersson och han högst upp till höger är min förra NO-lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Hååre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Hååre? Njaa!hehhe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Om inte kerry king (T.H) är hååre, vad fan är en hååre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Han med skägg är Benny Andersson och han högst upp till höger är min förra NO-lärare Eyy. Bor du i hälleforsnäs? Våran NO lärare ser ut så men grått hår ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Om inte kerry king (T.H) är hååre, vad fan är en hååre? Läs vad jag har skrivit! En riktig håare skulle dessutom aldrig orka hålla på med sån där musik... EDIT: Håare stavas det för att vara exakt! Redigerad 3 maj, 2005 av Master_sage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Maxz heter din NO-lärare arne råberg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag är en äkta håare! Check It! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Maxz heter din NO-lärare arne råberg? Nä, min förra No-lärare heter Per Öhlund Har du inge foto på Arne? Redigerad 6 maj, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Håare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts