Master_sage Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Ja,nu undrar ni säkert vad i allsindar jag pratar om, "håare"? Jo,en håare e nåt som jag och min brorsa har kommit på! En håare ser oftast lite deprimerad ut! Även fast håaren försöker se glad ut lyckas han inte! En riktigt håare har oftast mycket skägg.Hoppas ni har förståt vad en håare är nu. Nu ska jag lägga upp några bilder på ett par RIKTIGA "Håare"! Redigerad 29 april, 2005 av Master_sage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) En till! Redigerad 29 april, 2005 av Master_sage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Och e det meningen att vi också ska skicka in bilder på "håare" eller vad menar du med den här topicen? Edit:den snubben på den andra bilden försöker väl se glad ut Redigerad 29 april, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Och e det meningen att vi också ska skicka in bilder på "håare" eller vad menar du med den här topicen? Det jag menar med denna topic är att alla borde veta vad en håare är helt enkelt! Ni ser dem överallt! Redigerad 29 april, 2005 av Master_sage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Edit:den snubben på den andra bilden försöker väl se glad ut Hahahah! Det e min farsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Haha, vilken underbar tråd! ...det är ögonbrynen som gör en håares medvetna blick... ...det känns som om en håare besitter en medvetenhet om något som ingen annan riktigt är medveten om....tänk Frodo i slutet av Sagan Om Ringen (det var nog första gången jag refererade till Sagan Om Ringen..."and I'm not likely to do again either...." Redigerad 29 april, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Haha, vilken underbar tråd! Den va nästan för bra! Det där var en håare t.ex.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vad är det där för tomte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vad är det där för tomte? En uppmärksåare, men det är en annan historia... ...smygtittar in i andra folks kameror, det brukar jag göra ibland =) Förhoppningsvis märker dom det och man präglar en annan persons diabildsupplevelse efter en lång och tuff semester (eller kortupplevelse på en annars väldigt tråkig rulle med enbart misslyckade kort hemma i tråkiga sverige på familjemedlemmar som ser allmänt tråkiga ut och äter frukost...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 En uppmärksåare, men det är en annan historia... ...smygtittar in i andra folks kameror, det brukar jag göra ibland =) Förhoppningsvis märker dom det och man präglar en annan persons diabildsupplevelse efter en lång och tuff semester (eller kortupplevelse på en annars väldigt tråkig rulle med enbart misslyckade kort hemma i tråkiga sverige på familjemedlemmar som ser allmänt tråkiga ut och äter frukost...). Fy fan va skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 ...det är ögonbrynen som gör en håares medvetna blick... EXAKT!! Ögonbrynen är viktiga för en håare! T.ex. om jag går på stan och ser nån som ser lite sliten och trött ut ,med skägg, så tänker jag högt : "Titta en håare"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Det känns verkligen som om jag har begripit vad det innebär att vara en håare! Angående kameragrejen - tro inte att jag har det som tvångstanke eller nått, tihi, det händer bara ibland och tanken att folk får en liten överraskning om dom nu hittar och uppskattar det tänker jag alltid på =) Ett öga för detaljer - Don Rosa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Hoho, mysig topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Don Rosa gjorde/gör dom bästa serierna i Kalle Anka intresseklubben antecknar febrilt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Don Rosa gjorde/gör dom bästa serierna i Kalle Anka intresseklubben antecknar febrilt.. Don Rosa är den absolut bäste! Carl Barks är dock väldigt bra han också, även Marco Rota, men Don Rosa är snäppet vassare... ...jag är kär i Bibliotekets Beskyddare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Här i Frölunda i Göteborg säger man wahab [voa;hab'] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Här i Frölunda i Göteborg säger man wahab [voa;hab'] Jag frågar här lika gärna... Vad betyder "habibi"? Nu kanske ni undrar varför jag quotar Arman... Jo, det är för att han skrev det han skrev så jag tänkte att han vet... Ni andra får svara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag frågar här lika gärna... Vad betyder "habibi"? Nu kanske ni undrar varför jag quotar Arman... Jo, det är för att han skrev det han skrev så jag tänkte att han vet... Ni andra får svara... Älskling, till kille eller tjej. Kmr inte ihåg till vilken av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Kan ni inte starta en topic som heter just : "Vad betyder Habibi?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Habibi är älskling till kille. Habiba är till tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts