Jump to content

En riktig "Håare"

Master_sage
 Share

Recommended Posts

Ja,nu undrar ni säkert vad i allsindar jag pratar om, "håare"? Jo,en håare e nåt som jag och min brorsa har kommit på! En håare ser oftast lite deprimerad ut! Även fast håaren försöker se glad ut lyckas han inte! En riktigt håare har oftast mycket skägg.Hoppas ni har förståt vad en håare är nu. -_-:lol:

Nu ska jag lägga upp några bilder på ett par RIKTIGA "Håare"!

post-22-1114810946_thumb.jpg

Redigerad av Master_sage
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha, vilken underbar tråd!

kim-jeff_422725_0.jpg

...det är ögonbrynen som gör en håares medvetna blick...

...det känns som om en håare besitter en medvetenhet om något som ingen annan riktigt är medveten om....tänk Frodo i slutet av Sagan Om Ringen (det var nog första gången jag refererade till Sagan Om Ringen..."and I'm not likely to do again either...."

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det där för tomte?

En uppmärksåare, men det är en annan historia...

...smygtittar in i andra folks kameror, det brukar jag göra ibland =) Förhoppningsvis märker dom det och man präglar en annan persons diabildsupplevelse efter en lång och tuff semester (eller kortupplevelse på en annars väldigt tråkig rulle med enbart misslyckade kort hemma i tråkiga sverige på familjemedlemmar som ser allmänt tråkiga ut och äter frukost...).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En uppmärksåare, men det är en annan historia...

...smygtittar in i andra folks kameror, det brukar jag göra ibland =) Förhoppningsvis märker dom det och man präglar en annan persons diabildsupplevelse efter en lång och tuff semester (eller kortupplevelse på en annars väldigt tråkig rulle med enbart misslyckade kort hemma i tråkiga sverige på familjemedlemmar som ser allmänt tråkiga ut och äter frukost...).

Fy fan va skönt! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det känns verkligen som om jag har begripit vad det innebär att vara en håare!

Angående kameragrejen - tro inte att jag har det som tvångstanke eller nått, tihi, det händer bara ibland och tanken att folk får en liten överraskning om dom nu hittar och uppskattar det tänker jag alltid på =)

Ett öga för detaljer - Don Rosa...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Don Rosa gjorde/gör dom bästa serierna i Kalle Anka -_-

intresseklubben antecknar febrilt..

Don Rosa är den absolut bäste!

Carl Barks är dock väldigt bra han också, även Marco Rota, men Don Rosa är snäppet vassare...

...jag är kär i Bibliotekets Beskyddare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor