Pollmannen Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Inledning: På söndag är det demostranternas speciella dag, helt enkelt känt som "1 maj". Många olika demonstrationer skall det ju finnas, allt från anti-imperialismen till piratkopior som säkert många här på forumet tänker demonstrera för... Undersökning: Tänker du demonstera 1 maj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Man har tänkt på det men jag är nog för lat för att masa mig dit...Jag menar... en söndag. Och den då det går 10 simpsonsavsnitt. Dömt att sitta inne-dag. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 VOTE:nej,Kan inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 1 maj är väl dagen då arbetarna ska demonstrera? Nej, jag ska inte demonstrera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jupp... Ska demontrera med Piratbyrån för piratkopiering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jupp... Ska demontrera med Piratbyrån för piratkopiering. Samma här! Uppmanar alla till det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Samma här! Uppmanar alla till det!!! Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Yes, i will! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vote : Nej Orka demonstrera på en Söndag. Blir sitta inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Nej, bor inte där. Annars kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag tror inte jag är i rätt mode för att demonstrera dagen efter Valborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Vote: Nej jag bryr mig inte om politik, det är alldeles för ork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nej ska inte demostrera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nope. ...gillar inte demonstrationer. tihi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Skulle också demonstrerat med Piratbyrån för piratkopiering om jag inte skulle bott i Skåne... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Vote: Osäker Jag är sjuk, men annars skulle jag nog gjort de. Men man kanske blir frisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag ska kasta ägg på demostranterna!! Woohoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nej, det ska jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts