Jacker Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Ja, för nån månad sen vart uppföljaren officiel. Jag älskade första spelet, så jag kommer lugnt köpa det här! I övrigt så kom första bilden idag! http://fz.se/bildarkiv/images/Vietcong_2/vietcong_2_screen.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vad är det för sorts spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Krigsspel, precis som CoD eller MoH. Fast det är Vietnamkriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Ettan var ju totalt überpwnage. Men vi får väl se hur det här slutar. Motorn stödde inte mitt grafikkort något vidare så jag hackade mest omkring i ettan, om de uppgraderat eller rent av skaffat ny motor till tvåan är det självklart att jag kommer köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Det enda jobbiga i första spelet är dom där satans tunnlarna. man springer runt som en galning, sen när man tror att man klarat det faller man ner i en pöl och så är det skitmånga tunnlar till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Wörd på den pottzork! Annars var det riktigt skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Vietcong rockade ju ganska duktigt, vilken känsla det var! Kommer lugnt köpa detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts