Guest Cyper Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) Har börjat tröttna på det. Glömer ALDRIG hur det var då jag fick GTA3, tyckte det var OTROLIGT verkligt!! Coolt att man kunde sno en bil tyckte jag då. Den kännslan kommer ALDRIG tillbaks mer! :'( Redigerad 2 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Det är tredje gången du skriver att du har tröttnat på det Detta kanske har dragits upp förut. Men det var i allafall ett tag sen, så jag drar upp det igen, alltid roligt att veta. smile.gif Vote: Har nyss börjar tröttna lite på det Jag ha börjat tröttna lite grann, och spelare inte så mycket. Men ibland kommer kännslan tillbaks och jag går och spelar. wink.gif Har börjat tröttna på det. Glömer ALDRIG hur det var då jag fick GTA3, tyckte det var OTROLIGT verkligt!! Coolt att man kunde sno en bil tyckte jag då. Den kännslan kommer ALDRIG tillbaks mer! sad.gif crying.gif Satt jag tror det flesta vet de nu Cyper Redigerad 3 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Tröttnat? Nej Vote:Nej jag älskar SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Det är tredje gången du skriver att du har tröttnat på det Satt jag tror det flesta vet de nu Cyper Kommer aldrig att glömma då jag fick GTA 3. Speciellt inte farmor och farfar nere i tuneln. Fick alltid cocktails av dom.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Nej,har verkligen inte tröttnat på det,ändå att jag har 100%. Ska köpa det när det kommer till PC också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Kommer aldrig att glömma då jag fick GTA 3. Speciellt inte farmor och farfar nere i tuneln. Fick alltid cocktails av dom.. :'( Ja ja ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 En gång då farfar var ut på gatan, alltså på natten, så kom det en colafa och rånade han. Då började farfar och slåss, men han var påväg att bli dödad, så jag slog ihjäl colafa rånaren med ett hedligt baseboll trä. Sen dess har jag och farfar alltid varit vänner, och jag får grattis cocktails av han i en hemlig tunel, där jag ochså gömde mig för polisen. Sen stjälde jag bilar ocg gav dom till farfar. Jag glömmer aldrig då jag fick gta3, ett av dom grymaste spelen jag hade spelat då, jag var van med gta2 då. Hoppas nån gör en ''modd'' på en farfar gubbe i san andreas. Jag börjar tröttna på SAN ANDREAS! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Det är faktist inte lika kul som föregångarna tycker jag även de finns mycket kul osv men känslan fattas som fanns i föregångarna jag tycker gta:sanadreas tappat gta känslanlite inte samma sak som för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Det är faktist inte lika kul som föregångarna tycker jag även de finns mycket kul osv men känslan fattas som fanns i föregångarna jag tycker gta:sanadreas tappat gta känslanlite inte samma sak som för Håller mig dig till 100%, Vice City kunde man hålla på med i ett år utan att tappa känslan, man bara njöt. Men San Andreas är annorlunda, man tycker inte det är lika härligt, det är för stort . Enda stället man hittar en känsla vid eller får en tår i ögat det är ute på landet i Red County och Whetstone och Tierra Robada... där är det vackert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag glömmer aldrig då ja fick GTA3, och spelade det första gången. Och sen vice city, kännslan fösvinner. Glömmer alldrig gta3 kännslan.. :'( GTA3 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Efter att inte ha spelat det på 2 månader plockade jag fram det förra veckan och det var fortfarande lika kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Har inte tröttnat, men när jag fick hundra procent lyckades jag smacka sönderskivan! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Har inte tröttnat, men när jag fick hundra procent lyckades jag smacka sönderskivan! :'( Hur lyckas man med sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Är du aldeles från vettet??? VOTE: Älskar San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Efter att inte ha spelat det på 2 månader plockade jag fram det förra veckan och det var fortfarande lika kul. Hur lyckades du hålla dig borta från SA i 2 månader? Jag klarar knappt två veckor utan att jag blir sugen på att testa nya stunts eller bara stajla om CJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Hur lyckades du hålla dig borta från SA i 2 månader? Jag klarar knappt två veckor utan att jag blir sugen på att testa nya stunts eller bara stajla om CJ. Har bland annat spelat Metal Gear Solid 3. Men visst, det var svårt att hålla sig ifrån, GTA är ju som en drog. Redigerad 5 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag tok spelade dom första dagarna. Blev sedan lite trött på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Efter några månaders uppehåll har jag nu börjat spela igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Biker Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Spelar det ibland, men har spelat mest nfsu2 nu ett tag då jag tycker om att köra bil i sa också. Men nfsu's är ju ett bil spel och sa är bilarna bara en del av allt annat. Men nej jag har nog inte tröttnat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7even Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Har börjat tröttna på det. Glömer ALDRIG hur det var då jag fick GTA3, tyckte det var OTROLIGT verkligt!! Coolt att man kunde sno en bil tyckte jag då. Den kännslan kommer ALDRIG tillbaks mer! :'( Banka huvudet i en vägg.. duh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts