Jump to content

Har Du Tröttnat På San Andreas?

Guest Cyper
 Share

Har du tröttnat på San Andreas?  

84 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Detta kanske har dragits upp förut. Men det var i allafall ett tag sen, så jag drar upp det igen, alltid roligt att veta. -_-

Vote: Har nyss börjar tröttna lite på det

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tröttnade allvarligt talat på det när man fick reda på att Big Smoke och Ryder var skurkar. Typisk "story-twist" i ett GTA-spel som bara är löjligt, tråkigt och onödigt.

Det är iofs jävligt tråkigt, jag gillade Ryder och Big Smoke i början. Det är samma med Vice City jag älskade Lance men så visade det sig att vara en backstabber -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tröttnade allvarligt talat på det när man fick reda på att Big Smoke och Ryder var skurkar. Typisk "story-twist" i ett GTA-spel som bara är löjligt, tråkigt och onödigt.

.Håller med till 100%!. det skulle va roligare om dom kunde hjälpa än *spoiler*att döda tenpenny istället*spoiler*.

--------

har nog tröttnat på det lite, spelar inte alls mycket längre. men det är väll bara att varva lite andra spel så kommer man vilja klara om storyn.

just nu håller jag på att klara VC istället -_- .

edit: det där med Lance, var det inte bara så att han blev sur på honom. jag menar han hade väll inte planerat att döda tommy?

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*spoiler*att döda tenpenny istället*spoiler*.

Man dödar inte Tenpenny i något uppdrag...*Detta är däremot en spoiler*Han kör ihjäl sig nerför en bro i End Of The Line"

Så därför är det onödigt att spoliermärka

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag börjar tröttna lite på det...

Men det kommer att bli kul sen när det kommer till PC, då kan man leka mer med spelet alltså modda, spela in lättare och hålla på.

Men man vill fortfarande ha kvar den känslan när man köpte spelet, den där "vart-är-jag-nu" känslan. Nu kan man åka genom staden lutandes framåt på en NRG-500 i maxfart med förbundna ögon och inte krocka en ända gång.

MEN! Spelet är fortfarande nr. 1 för mig! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vadå, spel-storyn ändrar väl inte spelkänslan :rolleyes: (ok kanske lite men inte så att man tröttnar på hela spelet)

Vote: Nej, jag älskar San Andreas

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor