Guest Cyper Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Detta kanske har dragits upp förut. Men det var i allafall ett tag sen, så jag drar upp det igen, alltid roligt att veta. Vote: Har nyss börjar tröttna lite på det Redigerad 29 april, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Dum fråga Vote; nej, jag älskar San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Om det blir tråkigt så säger jag bara "Fo tha Grove Street Brotha" och då kommer känslan tillbax igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Mjo jag tröttnade innan min ps2 blev cp men efter att ha spelat det hos en kompis nån månad senare så blev man helt sugen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Tröttnade allvarligt talat på det när man fick reda på att Big Smoke och Ryder var skurkar. Typisk "story-twist" i ett GTA-spel som bara är löjligt, tråkigt och onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Tröttnade allvarligt talat på det när man fick reda på att Big Smoke och Ryder var skurkar. Typisk "story-twist" i ett GTA-spel som bara är löjligt, tråkigt och onödigt. Mjo, jävligt trist att få reda på det. Jag hade kunnat klara mig utan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Tröttnade allvarligt talat på det när man fick reda på att Big Smoke och Ryder var skurkar. Typisk "story-twist" i ett GTA-spel som bara är löjligt, tråkigt och onödigt. Det är iofs jävligt tråkigt, jag gillade Ryder och Big Smoke i början. Det är samma med Vice City jag älskade Lance men så visade det sig att vara en backstabber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Tröttnade allvarligt talat på det när man fick reda på att Big Smoke och Ryder var skurkar. Typisk "story-twist" i ett GTA-spel som bara är löjligt, tråkigt och onödigt. .Håller med till 100%!. det skulle va roligare om dom kunde hjälpa än *spoiler*att döda tenpenny istället*spoiler*. -------- har nog tröttnat på det lite, spelar inte alls mycket längre. men det är väll bara att varva lite andra spel så kommer man vilja klara om storyn. just nu håller jag på att klara VC istället . edit: det där med Lance, var det inte bara så att han blev sur på honom. jag menar han hade väll inte planerat att döda tommy? Redigerad 30 april, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag ha börjat tröttna lite grann, och spelare inte så mycket. Men ibland kommer kännslan tillbaks och jag går och spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag klarade spelet , sen tröttna jag sen typ nåra månader senare ( alltså nu) så vart det lika kul som första gången inte vara överlägsen typ 1 pistol med ett gäng så skjuter man ner poliser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag spelar det fortfarande några gånger i veckan, trots att jag köpte det på releasenatten. GTA-spelen har alltid börjat på riktigt efter att man klarat alla uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Är inte "Jag börjar tröttna lite på det" och "Jag har nyss börjat tröttna på det" samma svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 *spoiler*att döda tenpenny istället*spoiler*. Man dödar inte Tenpenny i något uppdrag...*Detta är däremot en spoiler*Han kör ihjäl sig nerför en bro i End Of The Line" Så därför är det onödigt att spoliermärka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag börjar tröttna lite på det... Men det kommer att bli kul sen när det kommer till PC, då kan man leka mer med spelet alltså modda, spela in lättare och hålla på. Men man vill fortfarande ha kvar den känslan när man köpte spelet, den där "vart-är-jag-nu" känslan. Nu kan man åka genom staden lutandes framåt på en NRG-500 i maxfart med förbundna ögon och inte krocka en ända gång. MEN! Spelet är fortfarande nr. 1 för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Tröttnade allvarligt talat på det när man fick reda på att Big Smoke och Ryder var skurkar. Typisk "story-twist" i ett GTA-spel som bara är löjligt, tråkigt och onödigt. Men vadå, spel-storyn ändrar väl inte spelkänslan (ok kanske lite men inte så att man tröttnar på hela spelet) Vote: Nej, jag älskar San Andreas Redigerad 30 april, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Spelar inte alls lika mycket som jag gjort tidigare, nu händer det bara att jag spelar någon gång ibland, så jag har tröttnat lite på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag spelar inte längre, men jag har iallafall inte tröttnat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Mjo lite gran kanske.. Vote: Jag börjar tröttna lite på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Har redan tröttnat på det efter 3 varvningar av SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Ja har inte kört de på ett tag nu, finns så många andra spel som också e bra.. men ja tänker inte lämna in de på game eller nått sådant för de e bara gta spelen som har så sköön cruuze känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts