Jesper Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Kan någon ge tips på ett bra film redigerings program som är lätt at lära sig. Och skulle någon kunna berätta hur man gör när man filmer med grön eller blå duk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Windows Movie Maker är ju en bra början Annars så är ju Pinnacle Studio 9 ganska profesionellt. Om man ska kroma någonting (greenscreen) måste man väl ha något jävla mega-elit-dubbelt-skitbra program som kostar några tusenlappar? Min trollerikompis håller ju på med filmer, men han vet nog inte hur man kromar Gewgle - Your sökmotor on teh Internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Själv kör jag med iMovie =) Krävs dock Macintosh... ....mmmm, Macintosh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Sonic Foundry Vegas av Sony... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Tack för förslagen! Pinnacle Studio 9 har jag läst om och det verkar ganska bra. Och de babbla nått om att man kunde använda sig av greenscreen där. Det kanske finns någon test verision man kan pröva innan man köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Windows Movie Maker 2 är bra om du ska göra nån liten film, tex en GTA VC stuntfilm. Pinnacle Studio 9 är bra om du ska göra en långfilm, det är proffisionelt men enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Själv kör jag med iMovie =) Krävs dock Macintosh... ....mmmm, Macintosh! Kör också med iMovie, väldigt bra program. Sen exportera jag bara det till iDVD så gör jag en fin liten DVD av filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag kör med Sony Vegas 5.0, det är bra, men man kanske skulle börja med tex. Windows Movie Maker eller liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts