DimpZ Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vet inte om det är rätt forum men... Det är så att jag har installerat en ny bootscreen med hjälp av StyleXP. När jag startar min dator frågar den Med vilket operativsystem jag ska starta, jag har bara ett men alternativen är typ: - Windows Xp - Windows Xp (Bootscreen) Jag vill ha så att den bootar med den nya bootscreenen direkt, hur gör jag? Jag har sökt men jag hittar inget liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vet inte om det är rätt forum men... Det är så att jag har installerat en ny bootscreen med hjälp av StyleXP. När jag startar min dator frågar den Med vilket operativsystem jag ska starta, jag har bara ett men alternativen är typ: - Windows Xp - Windows Xp (Bootscreen) Jag vill ha så att den bootar med den nya bootscreenen direkt, hur gör jag? Jag har sökt men jag hittar inget liknande Har inte en aning.. men det måste ju finnas nån här i forumet som kan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Har inte en aning.. men det måste ju finnas nån här i forumet som kan?? Men moget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Det finns på Wincustomize ett par program för sånt här. Där hittar du dessutom många skins. Ganska lätt att fixa också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Nu har jag hittat ett ännu bättre program som heter Aston Shell, jag har avinstallerat StyleXp men den där menyn kommer fortfarande fram! Det stog nåt om att man kunde ta Boot.ini från windows skivan men jag hittar den inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Du ändrar i boot.ini filen , om du inte fixat så kan jag förklara bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag har inte fixat det, var hittar jag Boot.ini filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 I windows mappen annars söker du bara efter den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag fick det dära av StyleXp förut och nu är min dator helt fuckad: Den rebootar lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag har inte fixat det, var hittar jag Boot.ini filen? C:\boot.ini Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts