Tackleberry Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) Filip och Fredrik är skittråkiga. Deras humor går ut på "Du är dålig! Nu ska vi skratta åt dig! Ha ha ha ha ha!". Anders och Måns är mycket djupare, roligare, snällare och sötare ... Men om ni inte förstår er på deras humor så är det bara tråkigt för er... Vadå "mycket djupare"..? Filip och Fredrik har humor, Anders och Måns är bara barnsliga... Jag orkar inte lägga upp argument för saken nu, men jag tycker iaf så. @GTApimpfoolife: Håller med om det du skrev. Redigerad 2 maj, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag vet inte vilka det är men jag kan avgöra att de är tråkiga. Du verkar inte vara den smartaste kotten i granskogen. Undrar om det är ett uttryck förresten...om det inte var det, så är det det nu! Se bara på namnet Anders och Måns låter inte specielt kul enligt mig iaf Aha...du skämtar med oss. Eller? skulle aldrig falla mig i att se på nå så töntigt program som Anders och Måns. Du vet ju inte vad det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Vadå "mycket djupare"..? Filip och Fredrik har humor, Anders och Måns är bara barnsliga... Jag orkar inte lägga upp argument för saken nu, men jag tycker iaf så. @GTApimpfoolife: Håller med om det du skrev. Har FoF humor och Anders och Måns är barnsliga?! Jag tror du blandar ihop dem lite... FoF är skitbarnsliga! De tror att de står över alla andra och förutsätter att alla tycker att de är roliga. Anders och Måns är lite mer försiktiga, och kanske är det så att deras humor är lite mer naiv, det spelar mer på att DE själva, inte humorn, är lite naiva (bemärk, naiva, inte barnsliga...). Det blir så mycket roligare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Har FoF humor och Anders och Måns är barnsliga?! Jag tror du blandar ihop dem lite... FoF är skitbarnsliga! De tror att de står över alla andra och förutsätter att alla tycker att de är roliga. Anders och Måns är lite mer försiktiga, och kanske är det så att deras humor är lite mer naiv, det spelar mer på att DE själva, inte humorn, är lite naiva (bemärk, naiva, inte barnsliga...). Det blir så mycket roligare!! Tycker inte du att Anders och Måns är barnsliga . Jag kom ihåg ett progrem när dom gjorde någon form av saft, kom inte ihåg om det var Rönnbär eller nått. Men sen skulle dom presentera denna saft för massa folk iklädda overaller som dum skulle se ut som ett Rönnbär, typ en sån dräkt en maskot har på en fotbollsmatch. Jag tycker det var förfärligt barnsligt. Eller när dom åker runt i kundvagn i SVT huset, också barnsligt. Men i 100 Höjdare är det riktiga gäster med en härlig humor. Igår kom Mikael "Svullo" Dubois dit (kan vara barnslig ibkand men igår var han kul) och han erätta nån så rolig grej, han gick ner under cordet så sa han: - jag har gjort en cellfördelning - vadå, svarade Fredrik och Filip spända över en rolig sak. - Jo jag hatar skatten, sa Svullo . Då garvade jag arslet av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Men vafan titta på dom!!? Det räcker med att bara kolla på dom sen kan man avgöra att det är skit. Så de e så de e!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 När går det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Tycker inte du att Anders och Måns är barnsliga . Jag kom ihåg ett progrem när dom gjorde någon form av saft, kom inte ihåg om det var Rönnbär eller nått. Men sen skulle dom presentera denna saft för massa folk iklädda overaller som dum skulle se ut som ett Rönnbär, typ en sån dräkt en maskot har på en fotbollsmatch. Jag tycker det var förfärligt barnsligt. Eller när dom åker runt i kundvagn i SVT huset, också barnsligt. Rönnbärsjuice avsnittet var iofs SKIT BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Rönnbärsjuice avsnittet var iofs SKIT BRA! En till ska jag inte fatta det roliga i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Men vadfan! Det är ju det djupet jag snackar om! Kritik och parodi på pyramidspel! Men politisk humor kanske inte är din grej? De mest politiska du gillar kanske är "jag hatar skatten"...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts